Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuse

Může webzin bez zázemí a vlastních nápadů uspět?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Michal Hapala

22. 7. 2001 22:15
No ja nevim ... ;-)
Nemuzu si pomoct ale pripada mi to jako takovy trochu antikonkurencni clanek. To nejdriv. Hned potom jako uplny nesmysl. Proc lidem brat jejich iniciativu a touhu po invenci ? To prece nema logiku . Proc jim rikat , hele to co delas nema smysl , jdi si radsi sednout pred bednu a tupe do ni zirej. Prece jakykoli mag na netu ma svoji cenu. Minimalne poskytne lidem, kteri ho vyrabeji hodne zkusenosti o tymove praci a povinnostech. A k tomu, ze nema sanci prorazit ... hmm ... Minuly rok v kvetnu jsem si rekl, ze bych taky mohl neco takoveho splodit a v rijnu jsme hazeli na net prvni cislo a za dva mesice jsem dostal nabidku na spolupraci na jednom nejmenovanem magu ... nakonec jsem skoncil na gamez.cz , coz mi pripada jako docela slusny skok od home-made webmagu ... Cely tenhle clanek je proste naprosty nesmysl. Jeho napsani nema zadne logicke opodstateni. No, mozna to, ze ma hlasat : BonusWeb je neporazitelny a vy si muzete mozna tak .... :-)))
0 0
možnosti

Zdeněk Polách

23. 7. 2001 11:42
Re: No ja nevim ... ;-)
Tohle rozhodne neni myslenka clanku. Uprimne receno jsem docela dlouho premyslel, jestli tuto uvahu na BonusWebu zverejnit, protoze ta zakladni myslenka je podle me hodne dobra, nicmene bylo mi jasne, ze se najdou lidi, kteri si budou myslet, ze se snazime timto zpusobem podrezavat vetev potencionalni konkurenci. Na druhou stranu - berte to tak, ze nas projekty pod 1000 UIP / den zadnym zpusobem nevzrusuji a pokud se zde objevi nejaky ambiciozni projekt, ja jej pouze uvitam - kazda solidni konkurence nas totiz nuti zkvalitnovat sve sluzby a to nejen jako celku, ale i jako jednotlivych soucasti webu. Pokud se zde objevi ambiciozni projekt s plnymi hrami zdarma, ktery bude nejak vyrazne slapat na paty Plnym hram (at uz kvalitou ci ctenosti), je jasne, ze se okamzite zamyslim a budu se snazit najit okamzite reseni, jak si co nejdrive zajistit odstup od konkurence (treba v pripade GameWebu to bylo angazovanim srdce jejich redakcniho tymu na BonusWeb). Kazdopadne v dusledku to vzdycky vyzni kladne jedine a pouze pro ctenare BonusWebu, ktery se docka dalsiho zkvalitneni sluzeb, ke kteremu by v pripade monopolu nebyl duvod (coz dokazuje situace na poli distribucnich spolecnosti her v CZ)
0 0
možnosti

Honza PMD

22. 7. 2001 16:57
RE: jen tak
Precetl jsem si vse co tady je a musim rict ze souhlasim z clankem (myslim original) ano chce to prachy a moc dalsich veci Inet je jako zivot i kdyz je zde lidstvo dele nez Inet tak to chodi v obou oblastech stejne (kdyby melo lidstvo takovy potencial mozna by mu evoluce zabrala stejny cas jako Inetu) musis najit skulinku kde to jde jinak nemas sanci (splynes z davem skrachovalcu), konkurence v te same oblasti je nemozna za ucelam vydelani penez. Obdobi Inetoveho boomu je za nami ti co chteli neco udelat a neudelali at se do toho uz nepousti uz to urcite nekdo udelal...jenom mam trochu strach at se nam zivotni realita nepresune na Inet at neskoncime u krmeni spravami, kterymi nas nekdo krmit chce. To se lehce muze stat az tady zustanou treba jen dva Webovy giganti nebo nedej "Bille" jen jeden a budeme umyslne demagogovani za ucelem jakehokoliv.......navic treba vas nekdy nekdo Hackne nebo vas umyslne nekdo utne kdosi s vyssi moc nez vy a "po nem tma" pak se klidne vyhoupne nejaky ten zaplivany project, ktery podle vas dnes nema sanci. Tohle, je ale jen cista spekulace...Takhle to asi nejak vidim ja. Jeste par veci, kdyz napises takovy kontroverzni clanek necekej ze se nestrhne ostra debata a nerikej ze si jej alespon trochu nenapsal kvuli tomuhle. A nakonec, nerikej ze se snazis vsem otevrit oci nehrej si na nadcloveka, my si ty oci otevrem sami mozna si pritom namlatime, ale to je zivot.
0 0
možnosti

mpavek

22. 7. 2001 19:53
Re: RE: jen tak
s tim hacknutim bych to tak nevidel, protoze u techto vetsich (zvlastne pak zde) je zabezpeceni opravdu na vysoke urovni a prekonat ho je prakticky nad lidske sily (mozne je ale vsechno) a jisti lide se tu jen bavi pravidelnymi utoky hackeru, kteri nemaji sanci.. i kdyby se nejakej amaterskej projekt zacal nebezpecne vysvihovat, tak vlastne i takhle ho muzou "vyssi moci" utnout, proste ho nechaj odstranit z netu, to se ale zpravidla nedeje.. jinak kvuli cemu to bylo napsany - me je uprime jedno jestli se strhne debata a nahrabe to pageviews, ale u takovych clanku se ten problem vetsinou takhle otevre, ze se o tom pak diskutuje.. je to taky subjektivni nazor (myslim ze spravnej, ale od toho je tu ona diskuze)
0 0
možnosti

JeDi

22. 7. 2001 15:53
divný pocit....
Mám dojem, že "to oč tu běží", bylo dost nešťastně vysvětleno. Naprosto souhlasím s názorem, že cpát se do výtahu, kde je plno k prasknutí, je naprostá blbost a kdo se o to pokouší je "idiot". Spočtěte si pozorně všechny herní webziny ( zaběhnuté i začínající ), které jsou v české republice a musí vám to být úplně jasné. To oč tu dnes běží je za a) mít dostatek financí i pro zničení konkurence ( i tak bude výsledek nejistý, protože internetová svoboda ve výběru toho co čtenář chce s kombinací jeho lenosti, zhatí i nejlepší marketing ) b) nastoupit pomyslně do druhého-tentokráte prázdného výtahu a přijít s něčím novým/odlišně pojatým/nebo to zkusit v jiné oblasti. A konečně je tu i třetí dozajista uchylná možnost ( ještě hloupější, ale o to radostnější než se cpát do výtahu )- hrát si na svém písečku, nikam se nehnat, dělat webzin pro radost bez ambicí být nejlepší a tím spojených finančních nákladů a hlavně nikdy pak NESLEDOVAT PŘÍSTUPY ( tahle možnost je založena na obecné lidské touze "něco dělat" a připomíná tzv. "zahrádko mánii", kdy udřený podnikatel odjede o víkendu na chatu, aby opět plántážničil při plení-rytí záhonů, stříhání stromů a sekání trávy). A závěr článku měl být asi v duchu pokud nepatříte ani do jedné z uvedených skupin, vemte kamarády a jděte na pivo ;)
0 0
možnosti

Franta Dobrota

22. 7. 2001 11:10
na neco jste zapomel
zdravim tak nejak mi trosku unika smysl toho clanku - ze to bez penez nejde je snad jasne kazdemu. Nicmene nejen ty jsou treba, dalsimi nemene dulezitymi vecmi jsou treba zparchantelost a stesti (ostatne stejne jako v zivote). Jo a v clanku me dorazila hlaska "A dojde-li navíc i ke kopírování designu, má pak trestající ruka zákona jednoduchou práci. Tudy tedy cesta také nevede"... Neco takoveho bych na BW fakt neocekaval, obzvlast kdyz jejich chlebodarce idnes jeste donedavna bezostysne kopiroval design netscape.com (kdo neveri at tam bezi :o). Skoda ze ten pekny design uz vymenili
0 0
možnosti

Daniel Konrád (Gamez-cz)

28. 7. 2001 9:19
Re: na neco jste zapomel
V současné době je pochopitelně spousta freewebů, které mnohdy nahradí placený webhosting (redirectovací služby zajístí doménu) a pokud se najde člověk, který je ochoten pro ZÁBAVU psát, může to být opravdu zajímavé; tři články týdně jsem kdysi psával, bavilo mě to a čeho jsem dosáhl - DISKUSE. Napíšete článek, uvedete e-mail a dříve nebo později s Vámi někdo začne polemizovat, mnohdy je to člověk v dané branži se delší dobu pohybující. Tohle mi připadá 'vzrušující' a už kvůli tomu bych NEVYVRACEL tvorbu vlastního webu - krom toho také není nad zkušenosti, které autor s každým dalším e-mailem či článkem získává..
0 0
možnosti

Michal Rybka

22. 7. 2001 4:44
I deprese se dá léčit
Osobně bych podotkl, že problém není v tom, že by investice práce do nějakého projektu byla blbost. Blbost je pouštět se do předem ztraceného projektu. Snažit se konkurovat v segmentu který je plný a ze kterého nebude ani po zabrání dostatečného dílu slušná revenue je jednoduše otázka prosté lidské pitomosti. Je to zhruba totéž, jako znovu vymýšlet telefon. Takže, milý M. Pávku, změňte memento z "neplýtvejte, milé děti, mládím na webové projekty" na "byl jsem blbec a toto je můj příběh". Když nedokážete vymyslet konkurenceschopný projekt, tak se do konkurence nepouštějte! Kdo nepochopil, že jednou z pragmatických možností jak realizovat svůj nápad, je ho prostě NEREALIZOVAT, se může utápět v depresích. Problém je v tom, že většina lidí se má tendenci sama obelhávat jak v pozitivním, tak v negativním slova smyslu. Devět z deseti projektů zkrachuje, je to normální, ovšem s jistou dávkou inteligence lze s vhodně vybraným nápadem přinejmenším proplout.
0 0
možnosti

mpavek

22. 7. 2001 13:54
Re: I deprese se dá léčit
Mila Rybko, jakozto memu oblibenemu recenzentovi se Ti nebudu pokouset prilis oponovat, ale ja nebyl blbec a jako jeden z mala jsem konkurenceschopny projekt udelal, coz ovsem bylo drive jeste mozne, ale rec je o tom, ze ted je to o nicem at se clovek snazi sebevic, protoze doba pokrocila a lamerske projekty jiz nemaji zadnou sanci a presto se do nich denne lide pousteni, tak prave nad tim je toto zamysleni..
0 0
možnosti

Josef Jandečka

22. 7. 2001 1:39
Jak to (ne)vidim já
Co takhle nepřilít trochu benzínu do ohně... Nebudu tady popisovat kdo jsem a co dělám (viz. email), ale s Offcí musím na 100% souhlasit ať chci nebo nechci. Je to článek vyloženě ze života a bezpochyby se jedná o kvalitní tvorbu. I když se to nemusí zdát zrovna nejlepší zde psát o tom, jak vznikající (nebo již vzniklé) herní weby nemají vlastně žádnou budoucnost, ale na druhou stranu je to čistá realita. Vlastní zkušenost mluví za vše. Pokud není silné zámezí (investor), tak se prostě daný web nehne z místa ať má třeba autory kvalit BW. Přece jenom svět se točí okolo peněz a zde to platí skoro dvojnásob neustálé modifikace webu jako takového, změny designu, přechod k lepšímu hostingu a nebo v neposlední řadě zařízení samostatné redakce (myslím tím redakci, kam budou autoři docházet a nebudou psát z domova) plus třeba online podpora her viz. Gamezone a mnoho dalších věcí. To vše stojí nemalé částky peněz a právě v této době kdy internet po celém světě tak trochu stagnuje si investoři dvakrát dají pozor kam vloží peníze. Peníze se také samozřejmě točí okolo redaktorů, takže například redaktorská základna BW může čítat i několik desítek redaktorů kdežto základna jiných (méně "majetných") webů může čítat jednoho dva redaktory, kteří u počítače prosedí všechen čas a časem (dříve nebo později) se tento okruh může ještě zúžit. To je právě to vzpomínané one-man show kdy jeden člověk dá se říct drží celý web pohormadě. Důvod proč jeden dva lidé mohou takhle psát je jasný nedostatek peněz na zaplacení několika redaktorů, nedostatek peněz na zachycení těch lepších důvodů se může najít mnoho, ale jediný opravdový jsou stále finance. V dnešní době založit kvalitní web-zín, který se vyrovná kvalitou i návštěvností aspoň z půlky BW je skoro nemožné (i když si podřezávám větev pod nohama, tak je to tak). Pokud nemáte známé skoro všude, tak investice do začáteční reklamy (nalákání čtenářů), vytvoření redakční databáze, zaplacení grafika, doména, webhosting a v neposlední řadě i vzpomínané výplaty redaktorů dělají po součtu pěknou sumičku a kdo v dnešní době vám na ruku vyplázně třeba sto tisíc... Ještě k tomu přičíst fakt, že počáteční možná i dost nemalá investice se v průběhu času může probloubit klidně i dvojnásob a máme tu to, co může (ale i nemusí) potkat lecjaký pokus o proniknutí do této branže. Tato reakce se nesnaží jakkoliv odhánět mladé kluky od velkých plánů, ale spíše je informovat (stejně tak jako článek) o tom, co všechno je čeká a může se stát při cestě za vysvěným balíkem, slávou atd atd. Jak se říká zkusit se má všechno a tak se možná za pár let ja s Offcí a dalšími rozumnými lidmi z této diskuze budeme pranýřovat za to, jak jsme mohli napsat článek o skoro nulové šanci začinajících webů když tu budou třeba tři rovnocení konkurenti BW... Ale to ukáže až budoucnost.
0 0
možnosti

JeDi

22. 7. 2001 16:10
Re: Jak to (ne)vidim já
Myslím, že máš pravdu. Nicméně webzin, který nemá peníze ani na splnění jednoduché účetní poučky "MÁ DÁTI / DAL", musí nutně skončit dříve či později jako "oneman show".... a můžeš tohle brát i jako ironickou narážku.
0 0
možnosti

Agile

21. 7. 2001 20:31
Muj nazor
Hmm, hmm, tak to pročítám a nedovolí mi nereagovat:

Já, jako patnáctiletý, vidím situaci kolem tvorby vlastního webu, který se snaží konkurovat zaběhnutým serverům jako věc kterou si musí projít každý sám a řekl bych, že tento článek od toho nikoho neodradí, ba naopak. Já také stál loni při svém prvním větším herním projektu (http://www.pckvil.cz) a velkými nadějemi a očekáváním, že návštěvnost bude bůhvíjak vysoká. Věnoval jsem tomu zpočátku veškerý svůj čas, večery trávil dojednáváním a dolazováním redakčního systému, který mi měl dělat jeden člověk přes net. Nedlouho na to přišlo vystřízlivění a já pochopil, že vše jsem si jen tak namlouval, že všechny věci nebudou tak snadné, jak se na první pohled zdály a zjistil jsem, že se mohu spoléhat jen sám na sebe. Naprosto souhlasím, že v dnešní době nemá smysl dělat herní web nebo prostě z jakékoli oblasti lidského působení bez toho, aby vám za zády stál investor s pěkně tučnou peněženkou, tedy nejvíce na počátku, kdy je třeba se řádně uvést mezi existující weby a ukázat všem, že nechcete býti ti vzadu. A myslet si, že na tom trhnete peníze? Cha cha, zasměju se - u nás se nedá živit na hrách - ať už je to vývoj či provozování herního webu, ale určitě se tím dá občas dosti slušně přividělat.

Situace u nás se má tak, že herní trh je přesycen herními projekty nadšenců, jen považme, kolik se jich vyrojilo za poslední dobu - gamer.cz, gameplanet.cz, gamez.cz, game-cube.cz či "expandující" slovenský gamesweb.cz. Až se tomu všemu divím, jak se lidé, kteří je tvoří pokoušejí, již teď vím, že nemají šanci. Nechci aby to vyznělo nějak zle, ale je to tak. U nás teď funguje minimálně 5 seriozních webů, které jsou updatovány každý den (BW, Doupe, GameNet, iGames, Games WO) a získat si někde mezi nimi místo je velice pracné.

U toho odstavce, kde se popisuje, proč by čtenáři chodili na nový server, když na tom zaběhnutém jich má více, jsem měl dojem, že Offce píše o mně :o). Nevím, ale můj názor je na toto trošku odlišný, čtenáři klidně mohou chodit na nový server více než na ten zaběhnutý, je to všechno v přístupu. Již teď mohu s klidným svědomím říci, že budu se svým projektem konkurovat min. GameWebu, který teď po odchodu býv. redakce půjde dost rychle ke dnu a to, že tam chystaj vydávat tři plné hry denně se mi zdá celkem nereálné. A když už se to povede, nebudou stát za nic, protože si dovedu představit najímání redaktorů ve stylu: "berem všechno co má ruce a umí to aspoň trochu psát". Možná to moje tvrzení zní trochu odvážně, ale nechme se překvapit, protože mám takovou osobní vizi v tom, že ještě je mezi herními magy určité místo, ale člověk si ho musí najít, musí přijít s něčím, co u nás zatím není, a to doufám se mi podaří. Už tu asi moc kecám, proto v nejlepším přestat.
0 0
možnosti

mpavek

22. 7. 2001 0:35
Re: Muj nazor
no hura, nazor dnes druheho cloveka, ktery tomu trosku rozumi a opet souhlasi, pricemz vsichni ostatni si naivne mysli ze to jde :-)

Neboj Agile, o Tvych FreeHrach to vubec nebylo :-), pricemz ale to se neda srovnavat, kdyz tam chces dveste znaku popisek ke kazdy hre a jinde jsou to standardne skoro 4000, tak to se fakt neda srovnavat.. nehlede na to, ze urcite nemas poradnej server, takze to bude opet linkovano.. Jinak to "berem vse co ma ruce a nohy, popr. kus mozku" to jiste ne, o tuto praci ma zajem spousta lidi, takze to by nebyl problem, pes je zakopanej v necem jinym.....

Ale dekuji za prispeni, kazdej tu jenom prudi jaka to je blbost a pritom nikdo nevi o cem mluvi, pricemz kdyz jim chce nekdo rict, ze tato cesta je smer kulka do hlavy, tak ho jenom zjebou.. ale proc se tady snazit v jejich dobro, kdyz ti akorat vynadaj, je to jejich blbost..
0 0
možnosti

Viktor Prehnal

21. 7. 2001 15:38
Reakce
Souhlasim s p. Pavkem, ze v dnesni dobe zakladat treba Microsoft je nesmysl. Podobne to samozrejme je i v oblastni web-zinu v CR. Zde uz je opravdu velka konkurence a prosadit se lze v pripade, kdyz jejich sefove neco prehlednou. Pro ilustraci vse doplnim citatem Billa Gatese, ktery o tom asi neco bude vedet: "You can build a big company in the area that big players are ignoring." ( Velkou firmu muzete postavit v oblasti, kterou velci hraci ignoruji
Na druhe strane se mi nelibi, ze p. Pavek odrazuje ostatni od toho, aby neco zkouseli. Nikdo nevi vse a mozna muzeme byt vsichni prekvapeni. Napriklad v dobe, kdy Microsoft byla firmicka o 20 zamestnancich, jedna firma, ktera vladla svetu IT, se jmenovala DEC. Znate ji vubec ? Muzete mi rict, kde je ted ?
Chapu p. Pavka, ze proziva urcite zklamani z neuspesneho projektu ( i kdyz to mozna neprizna, ale podobne ladeny clanek by vyrovnany clovek proste nenapsal ). Sam sem si to prozil a vim, co to je. Urcite me to ale neodradilo od toho, abych nezkousel dalsi veci. Dulezite je si uvedomit, ze webziny tvori jen 1% z IT sveta, ktery netvori ani 1% celeho sveta. Moznosti je vzdy mnoho a vzdy budou, jen jde o to je najit. Nakonec mnoho lidi zjisti, ze vlastni firma ci vlastni projekt neni to prave, co chteji. Kdyz nakonec zjisti, co to vlastne vsechno obnasi a co ziskaji, proste o to ztrati zajem. Zivot totiz neni jen o praci a neni pravda, ze kdybych byl na miste Vreca, Billa Gatese ci jine vyznamne osobnosti, bude to pro me lepsi. Stejne tak se muzu citit mizerne jako se mozna citim ted.
0 0
možnosti

mpavek

21. 7. 2001 15:55
Re: Reakce
vsak ano, tohle neni zadne odrazovani treba od toho, kdyz si par fandu chce zalozit stranku venovanou nejake hre nebo proste udelat si svoje stranky, to je samozrejme dobre, ale rec je o tom, ze denne se rodi novy webmasteri, kteri se snazi konkurovat temto webmagum a to tak, ze se snazi nabizet stejne sluzby - o to jde.. je samozrejme uplne neco jineho, dkyz maji dobry napad a chteji se na internetu prosadit v nejake mene "ucpane" oblasti, to je taky v poradku, ale ten clanek je tu proto, ze stale novy a novy lide se snazi konkurovat stejnymi sluzbami a nechapou, ze pro to tu neni zadna sance, ale to si proste nedokazi uvedomit a travi nad tim vsechen volny cas treba dva roky, nez na to sami prijdou a zjisti, ze kdyby si ty dva roky uzivali, tak vysledek by byl uplne stejny.. nevim co je na tom tak nepochopitelne..
0 0
možnosti

Vopi

21. 7. 2001 15:17
Nepochopil jsem.
Trochu jsem mozna jeste nalitej ze vcerejska, ale tendle clanek sem nejak nepochopil.. Neni to spatny, ani dobry, ale nevim co chtel autor rici.. A jestli se ta zminka o kopirovani starsich clanku tyka naseho webu, tak na necem jsem zacit musel. Ale kradu veci jen sam sobe. Bohuzel podivam-li se obcas na nejaky WWW stranky (a tim nemyslim velky, komercni sajty, ale spis amaterskou tvorbu), velmi casto nachazim presne citace svych clanku. Alespon by si to ti lidi mohli nejak po svym prepsat.
0 0
možnosti

mpavek

21. 7. 2001 16:05
Re: Nepochopil jsem.
"A jestli se ta zminka o kopirovani starsich clanku tyka naseho webu, tak na necem jsem zacit musel." - no vidite, vas server tim myslen nebyl, ale je to dalsi priklad. Proste kdyz si konecne pak lidi uvedomi, ze ani obsahove konkurenci nikdy nedozenou, tak jim proste jejich archiv zkopirujou, coz je mimo jine v rozporu se zakonem a muzou z toho byt vyvozeny neprijemne dusledky.. vzhledem k tomu, ze naklady na kazdy takovy clanek jsou vetsinou trojciferne neni se cemu divit ze se k tomu autor snizi, ale opet je to cesta do krachu, pricemz z toho muzou byt jeste velke problemy..
0 0
možnosti

manolo

21. 7. 2001 14:37
Zábava je zábava
Je mi 14 let,můj názor na to je proč to nezkusit,mě tvorba stránek chytla asi před rokem a opravdu mě to baví a myslím že když bude někdo dobrej a fakt na to bude mít proč by to nemohl zkusit
0 0
možnosti

mpavek

21. 7. 2001 14:45
Re: Zábava je zábava
nejde o to, mit na to schopnostma, ale mit na to hlavne prachama o kterych to cely je.. mas zbytecnych pet milionu? Jestli jo, muzes zkusit konkurovat, proc ne.. jestli ale myslis, ze Ti staci, ze Te bavi hrat hry... no nic.. fakt clovek se tady snazi nekomu otevrit oci a jen ho za to zjebou, to je demokracie :-)
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

novinky 22. 4. 2024 7

Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

magazín 21. 4. 2024 19

Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Udělali nám z postaviček ošklivce, stěžují si hráči mobilních Pokémonů

magazín 23. 4. 2024 16

Nová aktualizace populární mobilní hry Pokémon GO je podle hráčů naprostá katastrofa. Ve hře se...

V nové hře podle Pána prstenů se nebude bojovat, ale stavět Hobitín

novinky 23. 4. 2024 7

Chystaná hra Tales of the Shire nás zavede do světa Pána prstenů, tentokrát však nebudeme bojovat...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

Byli jsme příliš chudí, abychom měli konzoli, vzpomíná tvůrce herního hitu

novinky 28. 4. 2024 0

Sexy akční hra Stellar Blade je zatím nejpříjemnějším překvapením letošního roku a o jejího...

ANKETA: Jaké je vaše nejoblíbenější videoherní auto?

magazín 27. 4. 2024 5

Máte nějaké oblíbené videoherní vozítko či auto? Napište nám do diskuze pod článkem, které a proč.

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

BlizzCon 2024 nebude

novinky 26. 4. 2024 8

Letošní ročník akce BlizzCon, na níž fanoušci oslavují hry studia Blizzard, tedy značky jako...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...