Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuse

Team Factor – nový král z Čech?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Administrator ...

20. 1. 2002 22:51
singlplayer ????????
Nevite nekdo nahodou jestli hra je orientovana jenom na multiplayer nebo  obsahuje i singlplayer.Diky    Paja
0 0
možnosti

CT V CS

19. 9. 2001 19:51
KDO ZNA CHEATY NA CS AT JE POSLE NA HRDYM@CENTRUM PPRROOSSIIMM
0 0
možnosti

Soldier

31. 5. 2001 20:19
autorovi clanku - technicka priponinka
M60 neni "samopal" ale univerzalni kulomet, ktery prosel Vietnamem a v omezenem mnozstvi slouzi dodnes (nyni je nahrazovan M240 - .308 Win a M249 - .223 Rem ) od "samopalu" se malicko lisi treba tim ze ma: 1.)naboje na pasu 2.)puskovou razi 7,62x51 NATO (.308 Win) 3.)vazi od 8 do 11kg (podle verze) 4.)meri cca 1m (+/- podle verze) 5.)uciny dostrel se pohybuje kolem 1km (maximalni je pres 3.5km !!!) a pokud je samopal lehka automaticka zbran na pistolovou munici pro boj na kratkou vdalenost pak M60 urcite neni "samopal" pukud se chcete presvedcit podivejte se na: http://www.military.cz/usa/weapons/guns/kulomety/m60/m60.htm Diky za pozornost
0 0
možnosti

Machi

30. 5. 2001 20:53
Grafika
Na grafice sice podle mě záleží, ale hlavní děj. Pokud hra není po grafické stránce úplný propadák a má skvělý děj a umí vtáhnout, tak to úplně stačí. Zmiňovaný Counterstrike, který má Team Factor překonat, má spoustu chyb např. ve vykreslování postav apod. a grafika, taky nemá na novější tituly (třeba unreal, quake III), ale pro jistou skupinu pařanů (a je dost velká) má a bude mít svoje kouzlo dokud ji nepřekoná něco s vylepšenou grafikou a (a to je to hlavní) hratelností. (Tohle je osobní názor pařana a ne odborníka přes grafiku).
0 0
možnosti

Lemming

17. 2. 2001 12:09
Oufam ze tahle hra pokoří Half-Life
jo to doufam a preju ji to
0 0
možnosti

Assur Devastator

31. 5. 2002 20:02
Si optimista . Half-Life moze pokorit iba Half-Life 2 .
0 0
možnosti

Pavel Sinagl

16. 2. 2001 9:50
Team Factor - info
Pokud vas zajima vice o projektu team factor, navstivte prosim http://www.7fx.com, pripadne se nam ozvete milem. Jeste jednou k podkladum pro "preview" - predvadeli jsme neco cemu rikame "technologicke demo", tedy pomerne holy prostor urceny na ladeni nekterych funkci (pohyb postav v prostredi), pricemz v enginu byly pouze 2 ze 150 animaci postav (pokud pocitam oddelene pohyb vrsku a spodku + prechody). Kazdopadne diky za nazory.
0 0
možnosti

banger

15. 2. 2001 20:30
jak e vlaastnosti bude mít bojovník
0 0
možnosti

dementor

5. 9. 2001 19:02
Re: bojovnik
jakej bojovnik? co to meles ty gumo?
0 0
možnosti

Lemon

15. 2. 2001 17:38
Kurnik...
Proc se furt snazite navzajem presvedcovat a tech ci jinejch kvalitach. Kazdy by si prece mel udelat obrazek sam. Podivejete se na pripravovane hry.. Mafia, H&D2, Max Payne, Halo, Commandos2, Severance, FlashPoint nebo na neco co vyslo v posledni dobe a porovnavejte.
"Alpha" znamena "kompletni grafika" (nektere finalni upravy se jeste podstoupi) a design; vse pripraveno pro "ladeni",
Pre-Alpha neznamena v podstate nic...ta nastinuje projekt jako celek ovsem uz podle ni se daji poznat nektere slabinky. Termin vydani vidim (pri alespon trosce soudnosti 7FX) nejdriv vanoce 2001, ale realne tak velikonoce 2002.

P.S. Zasadne by se u zadneho titulu nemely delat preview podle Pre-Alpha verze. Pokud se pro "Team Factor" podari sehnad 1-2 dobre programatory a vypiple se grafika muze to byt uspesny titul. Do te doby se ale nejspis nepodari najit dobreho publishera pro AAA titul, coz by urcite "Team Factor" mel byt, alespon doufam ze si to chlapi ze 7FX preji !
0 0
možnosti

Pavel Sinagl

15. 2. 2001 13:48
Na spravnou miru...
Predne bych chtel podekovat Vrecovi ze je na Bonuswebu clanek o Team Factoru, ale zaroven bych rad uvedl nektere informace na pravou miru. Vetsina vet v uvozovkach s komentarem: "rika Pavel Sinagl" ve skutecnosti zaznela trochu (nekdy uplne) jinak nez je v tomto clanku. Osobne bych preferoval nedavat do uvozovek vety, ktere nejsou doslovnou citaci. Mozna je to ma vina, ze mi nebylo spravne rozumnet, rozhodne bych nechtel aby to vypadalo ze jsem Vrecovi rikal neco jineho nez sem ted pisu. 1. Grafika - grafika je pro kazdou hru velmi dulezita, chceme aby i Team Factor byl graficky tim lepsim co v dobe vydani bude k dispozici. Nikdy jsem nerekl ze pro nas grafika nehraje zasadni roli, naopak jsem Vreca upozornil na to, ze Team factor jak jej uvidi je stale v "pre-Alpha" stadiu!!! Na grafice se samozrejne neustále pracuje a zminovany herni engine LightForce, jehoz tvurcem je Marek Trefny zdaleka neobsahuje funkce a moznosti se kterymi pocitame. Svetla a jine graficke efekty, ktere delaji VELMI podstatnou cast atmosfery hry jeste vubec nejsou hotovy! Jina store samozrejme je, zda je dobre ukazovat screenshoty z te nejranejsi faze vyvoje, presto jsme pro to mneli duvod ktery to opodstatnil. Prave proto ze zatim neni moc co ukazovat primo z herniho prostredi, poustime rendery modelu ktere jsou ve hre pouzity. Dalsi varku screenshotu ze hry rozhodne neuverejnime drive nez za 2 mesice - napriklad i po teto skutecnosti. Taktez interpretace toho proc jsme se rozhodli nelicencovat jiny herni engine vyznela opacne nez byla zamyslena - podle meho nazoru by adaptace programatoru i grafiku na jakykoliv cizi engine trvala pri jeho PRVNIM pouziti jen o malo mene, nez vyvoj vlastniho, rekl jsem ze vyhoda licencovanych enginu je v pripade ze se planuje na nem udelat vice nez jeden projekt, ponevadz az teprve po jeho plnem zvladnuti (prvni projekt) maji vyvojari vyhodu casove uspory. Nakonec k terminu dokonceni - rekl jsem ze je to velmi citlive a nevdecne oznamovat termin vydani, ale ze mame INTERNI casovy harmonogram sahajici do konce leta. Nicmene pokud se ukaze ze pro kvalitu hry je treba na ni stravit vice casu, udelame to. Kvalita je svatejsi nez jakykoliv termin. ZAVER: cely text byl minen v pratelskem tonu, nechci se do Vreca zbytecne navazet (ty vety v uvozovkach mne opravdu nesedi), ale naopak mu chci podekovat za "coverage". Myslim ze je uzitecne si poslechnout uprimne nazory jinych, byt nejsou prave rajskou hudbou, lepe se tak udrzuje kontakt s realitou ;-)
0 0
možnosti

prizdisral

15. 2. 2001 12:05
grafika je v dnesni hre celkem podstatna zalezitost
prece jenom nebudu hrat hru, ktera se mi po vizualni strance hnusy ac ma myslenku sebelepsi. To me proste u hry neudrzi. Dnes jiz neni doba jako pred 10ti lety, kdy jsme s napetim hltali jakykoliv herni titul. Dnes jsme proste narocni a tak za penize, ktere za hru vyplatime chceme to nejlepsi. Takze si rads koupim originalku FLASHPOINTu
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 32

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 15

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 29

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 28

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 12

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Sestrojila si vybavení za statisíce, aby během hraní cítila bolest

novinky 5. 5. 2024 4

Streamerka vystupující na internetu pod přezdívkou Gingas si doma postavila zařízení, které...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 15

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

Herní obchody slaví svátek Star Wars velkými slevami

novinky 3. 5. 2024 2

V sobotu 4. května slaví miliony fanoušků sci-fi takzvaný Star Wars den. Digitální obchody Steam,...

Take-Two zavře studia, která vytvořila OlliOlli a Kerbal Space Program 2

novinky 3. 5. 2024 3

Ačkoli Take-Two ještě v únoru tvrdilo, že propouštět nebude, opak je pravdou. Zásah se týká zejména...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...