- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Silnice by měla být upravena tak, aby byla sjízdá po celý rok. V zimě samozřejmě se zimmními doplňky, tak jak je to běžné i jinde v republide. Vše ostatní je ostuda ODS, které zde tomuto vládne.
A kontrolní otázka...proč tu silnici tedy do plánu údržby nezahrnou? Vím, kacířská myšlenka...
Chemicky se ta silnice ošetřovat nesmí kvůli pitné vodě a s radlicí se tam silničáři nedostanou kvůli prudkému kopci a naklopení zatáček. Muselo by tam naběhnout padesát maníků s lopatama a za to to opravdu nestojí.
Za dve mega by udelali svodidla vsude a jeste by zbylo na posyp. Ulet predevsim chvalecskeho starosty. Ostatnim to bylo sumak, to jen on to rozrypal.
Jinak se domnívám, že závory a betonové bloky opravdu moc neřeší. Kdyby tam dali "vjezd na vlastní nebezpečí" a pak co kilometr dali ceduli s telefonními čísly na pár místních traktoristů, bylo by to levnější a obecně přijatelnější, policisté by měli víc času na jinou práci. Vždyť ta silnička má něco málo přes čtyři kilometry a navíc lesem, tam ve vánici nikdo neumrzne, k civilizaci se pěšák do hodiny taky dostane a signál mobilu tam určitě je
místní traktoristi nebudou riskovat zdraví kvůli pár b.bcům
"Tady ve firmě pracuje asi 1 400 zaměstnanců, z toho asi třetina je z Trutnova." pravil starosta Adršpachu rozezlen, že zaměstnanci musejí nacourat údolní silničkou o kilometry víc, než kdyby jeli horskou lesní klikaticí.
No jestli dobře pamatuji, tak Adršpach má s Trutnovem přímé železniční spojení
Koleje jo, ale po odpoledni uz zadny vlak nejede.
Stačí takovým řidičům vzít na pár roků řidičák a zvednou jim povinné pojištění o tisíc procent a příždění sklopených závod se zastaví. Tak se to dělá venku a každý jezdí jak nejlépe umí.
Typické, než něco udělat pro lidi, tak zakážeme a přikážeme a pokutujeme když už dám ceduli neudržovaná a kdo si věří, ať jede, ale pak si odtah bude plně hradit včetně výjezdu záchranářů, nevidím v tom problém. Je zcela zbytečné, aby silnice byla uzavřena pro osobní auta, když je evidentní, že se to projet dá.
Ještě před postavením závor, začátkem prosince, v chvalečském kopci podle místních lidí na sněhu zapadlo asi třicet aut.
za ty dve zavory 2 miliony? tak ty musej bejt snad ze zlata
pochopil bych že tam nemusí byt čistej asfalt v zimě, že se nebude solit, ale když tam projede traktor s radlici tak se nic nestane, znam horši silnice kde nikdo nejezdi a udržuji se
takže silničářum se nechce tam jezdit tak zavřou kopec? ok i to je řešení