- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahle zatáčka je hodně nepříjemná, před lety tam bourala sestra, to byla teda noc a sníh, vyneslo jí to až do skály. Naštěstí se jí nestalo nic vážného.
Každopádně pokud tam jel přes 100 tak byl jasný, zatáčka vypadá nevinně ale je hodně prudká a dlouhá. Projel by to jen kdyby měl kliku a neměl nikoho v protisměru, což se nestalo
Tak kde je dnes Petr Čermák, který nás tu minule přesvědčoval, že řidič Mustangu nejel rychle a nejspíš to byl nějaký defekt?
Velmi doufám, že argumenty, důkazy a závěry znalců vezme soud plně v potaz a udělá, co udělat má. Jsem dost rád, že jsem tam v dané chvíli nejel já se svojí rodinou.
Jsem pro těch osm, aby měl čas si uvědomit cenu života.
A on si snad někdo myslel, že jel pomalu.
Mno tak že nejel 90 je snad jasné každému, kdo měl na ZŠ fyziku. Spíš jsem čekal, že tedy sděli kolik tam měl. Jinak je to jen recyklát starého článku.
Já si počkám, až se k tomu fundovaně vyjádří Báča. Kam se na něj hrabe nějaký znalec.
Vysvětlíte mi někdo, jak se dá z takové takové hromady šrotu poznat, že "byla obě vozidla v dobrém technickém stavu a neměla žádné závady, které by mohly mít vliv na vznik dopravní nehody."?
Z lomu materiálu poznáte, jestli bylo něco staršího data, případně to prasklo jiným vlivem než při nehodě. Bude to špinavé, částečně narušené v lomu apod. Stejně tak se vám během nehody neobrzdí brzdy, ani se neojedou pneumatiky... Zjistit toho lze dost.