- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jestli počítám správně - pánovi je 34, narodil se tedy v roce 1985. Doom - ten kultovní - je z roku 1993. Jakože v OSMI letech se jako programátor podílel na Doomu ? Wolfenstein 3D je z roku 1992, mimochodem. Pokud nepočítám ten Wolfenstein z roku 1981 pro Apple II... Že on zase někdo tu novinařinu poněkud odflákl ?
Je fajn vidět Čecha, který je vyvážený, úspěšný, zná souvislosti a svět a přitom je skromný, - to se u nás tolik nevidí.
Doufejme, že mu to vydrží do té doby, než bude potřebovat jít o stupínek víc, kde už nebude tolik programování, ale vedení týmu, tam se pak už projevují jiné schopnosti.
Ale je to schopný kluk a určitě nezklame.
O manželce mluví moc pěkně. Má ale ta manželka také nějaký svůj vlastní život?
Neustále mne fascinuje poměr negativních komentářů. Velmi příjemný a pro mne zajímavý článek, ale hold češi se nezapřou - správný čech závidí i rakovinu.. smutná realita...
Hold bych ale za to závidění Čechům asi nevzdával
Jeste kdyby ho nekdo naucil se oblikat slusne s na urovni. A ne jako 15 lety hacker....
Jeho neživí módní průmysl, ale programování. A v tom je asi zatraceně dobrej.
Hezký rozhovor. Přeji hodně úspěchů do budoucna!
Hm Bethesda... Jejich hry jsou posledni leta slabej prumer.
Ale síťovou komunikaci mají celkem dobrou
A pak taky Lukáš Codr. No jo, ale ten vlastně pracuje v Číně... To se nehodí...
Ten by si radši nechal utrhat uši, než by něco prozradil o svojí práci. Natož aby to byl rozhovor vůči jeho zaměstnavateli objektivní a upřímný...
"Jinak to asi bude stejné jako v Česku". Tuhle větu bych rád zdůraznil. Ono to stejné opravdu je. Sám jsem pracoval v 5 zemích (včetně vývoje her) a můžu s klidem říct, že uspět v zahraničí není profesně o nic těžší než uspět v Česku. Naopak byly doby, kdy byla v ČR krize a vysoká nezaměstnanost a získat práci v zahraničí bylo mnohem snadnější. Jde o to, nemít závazky, umět jazyk, nebát se cizího prostředí, ale jinak je to stejné jako u nás. A klidně můžete dělat pro světového lídra trhu, to samo o sobě nic nevypovídá. Co je vypovídající je, jakou pozici děláte. Pokud v nějaké velké firmě vedete tým, tak to už je něco jiného, to už prostě obyčejnému pěšákovi nikdo nesvěří. Takže třeba pan Pomahač, to je samozřejmě klasa. Není to člověk, kterého nahradíte kýmkoliv jiným.
Co se týká vedení týmů, to taky není zas tak těžké až do určité úrovně, řekněme kolem 100 lidí a více (ve velkých korporacích typu Microsoft, které mají desetitisíce zaměstnanců). Je to jen o komunikaci a o tom, kolik energie chcete na kariérní růst vynaložit. Zajímavé/těžké to začíná být od úrovně partner, což bývají viceprezidenti, apod., a nemusí mít pod sebou ani žádné lidi, to už většinou bývá velká zodpovědnost, člověk je vidět v novinách, na konferencích, a tak.
Kluku z Vršovic, jestli makáš pro pro firmu EA Digital Illusions CE, co vyvíjí sérii Battlefield, tak jim řekni, že jsem vcelku spokojen již od roku 2002, a pokud někdy potkáváš nebo potkáš Nathalii Ek, tak jí vyřiď, že je to kus