Diskuze
Nakažlivé reklamy opět vítězí: jak funguje virální marketing
Děkujeme za pochopení.
aygo
šromek
"Souvisí to s konzervativní českou povahou a částečně pasivitou některých internetových uživatelů, kteří informace pouze přijímají a nedokážou je aktivně rozesílat dál, potvrzuje Jan Šromek."
Nepodceňujte inteligenci internetových uživatelů, usmívající se pane Šromku. Jde spíš o to, že ti uvědomělí přijaté informace NECHTĚJÍ šířit dál, než že by to nedokázali. Vy ten reklamní virus prostě musíte podsouvat čtenářům i těmito výrazy, že (=nedokážou)...?
Milan Jirasek- Beroun
mmmm
samy keci,prochazka je mimochodem davno mrtvej... miliony ma davno nekdo jinej
CZE_Lecco
To nebyla
reklama na Menthos, ale na Poontos. (znalí vědí )
----------
kombajn
Re: To nebyla
presne tak, zadne bonbony, ale cokoladova tycinka a navic verim tomu, ze podle toho, jak mela profi kameru, tak to rozhodne nebylo urcene jen pro internet, ale za velkou louzi to bezelo v TV. Coz je dost nestastny pripad viralni reklamy ;)
nemohl by autor psat o necem, o cem neco vi?
Hanes
Mentos
Ta zmiňovaná reklama v článku hlavně vůbec nebyla na Mentos.
martin
Re: Mentos
Přesně tak a ještě hůř. Nejen, že to nebyla reklama na Menthos, ale na energetické tyčinky Japp, ale především to vůbec není virální reklama. Ani být nemohla, protože vznikla už hodně dávno, v letech, kdy žádný internet ještě pořádně ani neexistoval.
Harvester_CZ
...a nebo to neumí
"České firmy zatím na virál koukají z větší části tak trochu skrz prsty. „To proč některé firmy virální marketing považují za pochybný nástroj, je ve většině případů fakt, že se „virál“ šíří na hranici práva a morální etiky a proto, že nápad pro virální kampaň není vůbec jednoduché vymyslet."
Neřekl bych, že to jsou ty pravé důvody. Spíš mě připadá, že to nikdo pořádně neumí. Zmíněná reklama na Menthos je také zahraničního původu. Občas, když někde vidím sestřih nejlepších zahraničních reklam, je to velmi zábavné a pořád se divím, že je to u nás tak žalostné. Spousta našich reklam jsou stále stupidní deriváty polistopadového boomu čistících a pracích prostředků, vložek, pojištění apod.
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...
Spoření v eurech se v bankách vylepšilo. Víme, kdo má nejvyšší úrok
Premium Mít doma v šuplíku eura nedává velký smysl. Zvlášť když jde o větší částku. A nedává ani smysl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fenomén Koh-i-noor. Žlutá tužka z Budějovic píše svůj příběh už 135 let
Nebýt Elisabeth Hardtmuthové, která už nechtěla prát manželovy košile ušmudlané od uhlu, Koh-i-noor...
Vzdělání nestačí. O profesní kariéře často rozhodují měkké dovednosti
Pracovní trh se dynamicky vyvíjí a neustále přináší nové výzvy. Zaměstnavatelé v dnešní době...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Méně peněz na sport, více volna. Jak firmy upravují nabídku benefitů
Schválení vládního konsolidačního balíčku způsobilo na sklonku loňského roku paniku i v oblasti...
Chtěla ušetřit na elektřině. Za změnu dodavatele měla platit přes 30 tisíc
Ceny energií se u jednotlivých obchodníků liší, mezi nejlevnějšími a nejdražšími produkty mohou být...
Cestovní kanceláře posilují. Proč dává zájezdům přednost stále více lidí?
Premium Cestování do zahraničí loni poprvé překonalo úroveň před pandemií covidu, čísla se tak dostala na...
Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy
Podle dat ČSÚ za 4. čtvrtletí 2023 byla v IT pracovních pozicích jedna z nejvyšších průměrných...
SVJ si bude brát úvěr na opravu balkonů. Musím platit, i když ho nemám?
Výhodou bytu ve vlastnictví je, že ho můžete kdykoli prodat, pronajmout či rekonstruovat, aniž...