- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No já myslím,že český byznys je podvázaný slabším právním prostředím. Neuhrazené faktury dost blokují podnikaní kapitálově silnějším podnikům a likvidují slabší podniky,které by normálně prosperovaly,ale nemají na to dotovat různé podvodníky a vyčůránky. Takže podnikat jedině za hotové.
To jste znovuobjevili Ameriku. Spolehlivost, kvalita a slušné jednání je základem úspěchu u živnostníka. Každý, kdo podniká, to ví. Spolehlivost je velmi důležitá i u zaměstnanců. Lemply, kteří nic neumí je možno naučit, ale pokud nesplní to co mají a 3x měsíčně nepřijdou do práce, tak je to konečná.
Hodně záleží na tom, jak jsou udělané. Ale už samotnej fakt, že začnete sledovat čas, způsobí, že o něm začnete víc přemýšlet a lépe plánovat. No a díky tomu bude výsledek hospodaření s časem více než příjemný.
to je pouze jeden z faktorů. Obecně se to takto říct nedá. Velmi záleží na oboru podnikání, když lidé přestanou utrácet z důvodu nižší kupní síly, tak se neuživíte i kdyby jste měl svatozář, to samé když Vám odběratelé dluží
ja myslel, ze nahoru jde ten, kde je (vy)chytr(al)y a (vseho)schopny.
I poskytovatel sebekvalitnější služby potřebuje především kvalitní marketing, aby se o něm dozvěděl dostatečný počet lidí, a to stojí nemalé finanční prostředky. Znám podnikatele, co si nechali udělat webové stránky (na víc do začátku neměli), zaregistrovali se do webových katalogů, ale stejně museli čekat velmi dlouho, než si jejich služeb mezi stovkami i tisíci zavedenými konkurenty vůbec někdo všiml. I tak to bylo jen pár zájemců...
Článek se chybně tváří jako o podnikání, ale je o živnostnících.
Můžu s klidným svědomím podepsat, že spolehlivost je klíč, zejména při práci na volné noze. Můžu potvrdit i to, že i drobné problémy s termíny nebo zádrhely v komunikaci se projeví na spokojenosti klienta a nutně i na jeho ochotě do mé práce investovat. Jsou to malé plíživé mínusové body, které se postupně kupí a projeví se, když se to nejméně hodí.
Receptem je, jak Robert píše, dobrá sebedisciplína, evidence úkolů a schopnost stavět se k problémům čelem, řešit je hned, aktivně, bez odkladů. Takový ten úřednický "však ono se to nepo*ere" přístup je cesta do pekla :-)
Autor má pravdu. Jen bych spolehlivost nazval důvěryhodností. Toto synonymum je akčnější.
i duveryhodny clovek muze byt naprosto nespolehlivy...
aha, takže těch aktuálních 45 000 v pohledávkách po splatnosti, co mám, ty jsou vlastně projevem MÉ nespolehlivosti.
To je nespolehlivost odberatelu. Na druhe strane si novi odberatele musi svoji spolehlivost zaslouzit - tzn. ze zacatku plati ihned.pri dodani, pripadne zalohove, takze "chyba" muze byt i na vasi strane - prilisna duverivost ;o)
To je ale blábol. Asi by autor měl jít pracovat.
Ne, tohle není blábol. Asi nemáte zkušenost s nespolehlivými řemeslníky.