- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale že vám poradí špatně... provize je v produktu automaticky vždy !!
*
poradce má mít kvalifikaci ale rozhodně není jediný kriterium, který rozhoduje o tom, zda-li mu věřím. vše musí mít svojí logiku a opodstatnění, dobrá recenze na produkt + certifikát na hlavu nestačí !. co je pro mě rozhodující aby poradce chtěl znát finanční možnosti a potřeby individuálně pro každou osobu "i mojí" a až posléze stavěl svojí nabídku na těchto informacích, ale někomu stačí aby k němu přišel člověk s titulem, certifikátem v ruce a dobrou recenzí marketingem v médiích na produkt který zrovna nabízí.
*
Myslete lidi vlastní hlavou a nenechte se vtahovat do něčeho čemu vy nerozumíte ! od toho tam je poradce, aby vám poradil a vysvětlil co vám nabízí ! "proto je to poradce" , nestačí jen slepě důvěřovat, že on je kvalifikovaný a bude to jistě dobrý... ! s úsměvem vás oberou a než otevřete za pár let oči co jste mohli mít a či neztratit je pozdě ! a zbytečně jste platili za něco co pro vás nemá přínos!
Provizi pokud vím, tak mají i pobočkoví pracovníci. A raději se obratím na někoho nezávislého, který by mi měl být schopen poradit objektivně, než na pracovníka zastupujícího daný ústav.
a opravdu si myslíte, že existuje někdo nezávislý, kdo Vám, nejlépe zadarmo, a objektivně (nesmysl) poradí? i ti nezávislí platí složenky, něco jedí a někde bydlí
na co, když já mu jí neplatím
kdo teda, když z toho finančnictví žije?
nemusí znamenat dealer s finančními produkty. Na to, aby poradil člověku, jak má lépe hospodařit, nemusí mu vnutit nějaký úvěrový produkt, tudíž provize žádná není. Správný poradce by měl poradit hlavně větu "nepůjčujte si, je to cesta do zkázy".
Také by měl říct "kašlete na životní pojištění a raději ty peníze spořte. Kdyby se něco stalo, tak si nebudete muset půjčovat (od pojišťovny stejně v 99% případů nic nedostanete) a nechat se vydírat." ...A následuje věta, kterou jste napsal vy.