Diskuze

Začnou se k vám banky chovat lépe?

Od 1. ledna 2006 vstoupí v platnost Kodex bankovních služeb České spořitelny určený pro drobné klienty. Co jim tento dokument přinese? Budou služby banky lepší? Jaký závazek kodex pro ČS vlastně představuje?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakub

22. 12. 2005 13:46
Standard
Po přečtení kodexu České Spořitelny mi upřímně řečeno spadla čelist. To, co tam slibují považuji za natolik samozřejmé, že je až neslušné tomu říkat kodex. Například slibují, že: * se budou chovat podle zákona * mě upozorní na změnu ceníku a řeknou mi kolik co bude stát * mi pošlou výpis díky bohu, že tohle banka u které vedu účet dělá od začátku a nemusí si to psát do kodexu.
0 0
možnosti

stovka

19. 12. 2005 10:01
Okrádat a okrádat
Aťsi každý myslí co chce, ale silně pochybuji, že banky přestanou okrádat své klienty. Lepší by byl zákon než kodex, který není závazný a nedá se použít u soudu. A už vidím, jak zloděj ze dne  na den se polepší. Heslo bank na působících v ČR je okrádat a okrádat, vždyť  to si nikde na světě nemohou dovolit, Česko je pro ně jedinačná příležitost. Aby se v tomto směru něco pohnulo k lepšímu, je nejprve nutno změnit právní prostředí v ČR, kdy je zloděj ten špatnej!
0 0
možnosti

Kropáč

19. 12. 2005 8:59
Kodex - líbí
Kodex Spořitelny se mi líbí. Krok k tomu, abych se v tom trochu vyznal. Něco podobného by měly mít také pojišťovny, stavební spořitelny, Telecom, Plynárny ... všechny ostatní instituce, kterým za jejich služby platíme.
0 0
možnosti

Pavel

16. 12. 2005 23:49
Kodex
"Klient má právo na pravidelnou informaci o pohybech na svém účtu, přičemž volí z nabídky banky formu a interval této informace." Pokud bude tento interval menší nebo roven jednomu měsíci je toto právo k smíchu.
0 0
možnosti

Admin_

16. 12. 2005 20:05
Odpověď na otázku v titulku
, Začnou, ale ne dřív, než vy začnete odcházet od těch, co se chovají hůře, (zdražují často a urputně, mění podmínky a ani vám nedají vědět) k těm, které se chovají slušně. Ani o den dříve.
0 0
možnosti

Jety

16. 12. 2005 12:49
Zlodějské banky v Irsku - dokončení
ve finančnictví a chránit tak Irské občany.
Myslím, že stejně tak se může tohle přihodit i klientům Českých bank - hlídejte si výpisy z účtů ... Stalo se vám to někdy, že vám napočítali víc, než měli, a pak to s omluvou vrátili?
0 0
možnosti

Admin_

16. 12. 2005 20:11
Re: Zlodějské banky v Irsku - dokončení
, S omluvou? Neblázni. České banky účtují vždy podle ceníku, který se mění tak často, že 99% zákazníků už na jeho sledování rezignovalo. A pokud se ti něco nezdá, pak ti to nikdo jen tak vysvětlovat nebude. Naopak musíš reklamovat s tím, že se musíš připravit na platbu za neoprávněnou reklamaci. BTW: Zeptej se těch, co se nechali nalákat na nízké hypoteční sazby, jak se jejich úrok na další fix lišil od původního. První dostali někde na spodní hranici a druhý už byl v průměru. Komu se to nelíbí, může jít ke konkurenci (zaplatit nový odhad, procento za poskytnutí a pěkně se zabavit vyběháváním).
0 0
možnosti

Jety

16. 12. 2005 12:46
Zlodějské banky v Irsku
Jsem teď v Irsku u shlédl jsem zajímavý dokument o jednání Irských bank. Následující informace nemám nijak potvrzené, pouze relektuju, o čem ten dokument byl. Vysílal se myslím na RTL-2 (irská TV).
Vyšetřuje se řada případů, kdy bankovní manažeři inkasovali z účtu klientů částky, na které neměli nárok. Prostě změnili nějaké údaje v počítači. Součástí byli i výpovědi bývalých zaměstnanců bank, kteří vypověděli, že všichni věděli o tom, že na ty peníze nemají nárok, ale byla to taková "kutlura" a "very easy money".
Částky, které si takhle neoprávněně banky připsali (a nyní postupně zase vrací) byli neuvěřitelné - od několika set € po několik set tisíc € (jeden klient byl díky "pozměněnému úroku (asi o 1%) okraden o více než 200 000 €). 
Nejedná se o ojedinělé případy a dělalo to více bank (zmiňovaná byla např. AIB a Irish National Bank), vyšetřuje to nyní Irish Finincial Regulator - instituce která má dohlížet na společnosti podnikající ve finanč
0 0
možnosti

F

16. 12. 2005 11:57
Hoven se změní
Jděte do pr.ele (i s tou cenzurou)
0 0
možnosti

Lidove milice

16. 12. 2005 9:49
Snad jsem ho popsala dost jasně. Po vesnici to vyřvává pubertální fistulí husitský chorál, zvrací u
  P.S : Nerada bych se zde nějak vyjadřovala i k prázdným plastovým lahvím od okeny, které po ránu na "hlučné trase" při ranní procházce s manželem nalézáme.
tato diskue určitě zažene páteční čekání na padla
0 0
možnosti

Lidove milice

16. 12. 2005 9:50
Re: Snad jsem ho popsala dost jasně. Po vesnici to vyřvává pubertální fistulí husitský chorál, zvrací u
  Snad jsem ho popsala dost jasně. Po vesnici to vyřvává pubertální fistulí husitský chorál, zvrací u každého druhého pangejtu a vleče sebou dětskou koloběžku, na jejich řídítkách má závěšený síťovky s tuzemákem a koňským salámem z nuceného výseku. Kdo by to asi tak mohl být ?
0 0
možnosti

Xladi

16. 12. 2005 9:20
Profesionalita chybí
Měli by hlavně mít lidi který vám poraděj aniž by museli neustále odbíhat ptát se na kdejakou blbost, kterou bych si třeba rád zjistil na jejich stránkách ale oni to tam prostě nemaj. Příklad za všechno a zajímalo by mě jak by to bylo jestli by z nás neudělali blbce. Mám studentskej účet ale bylo mi 26 tak mi končí platnost, musím si ho převýst na jinej účet, kámoška je stejně stará a má ten samej účet, mě informace přišla a jí ne, tak sem jí to řek aby se zeptala, když se zaptala tvrdili jí na pobočce že nemusí a když přišla domů tak jí volali že se zmýlili a že si to musí změnit, takže výsledek je naštvaná že jí to neřekli rovnou a musí znova do banky změnit ůčet a čekat frontu.
0 0
možnosti