ČS a.s. - banka O ŽIVOT
1. Na českou spořitelnu - banku o život POZOR! Její pracovníci jsou trénaváni na to, jak vám prodat produkt (stavební spoření, platební kartu, pojištění atp.), který nepotřebujete. Bohužel ne na odbornou stránku! Takže se zeptáte na problém jednoho praocníka, pak zavoláte na zelenou linku (kde Vám budou nutit, abyste pokud možno navštívil svoji pobočku - vázne jim totiž plán prodeje výše zmiňovaných produktů a po telefonu to nikdo neuzavře), pak se zeptáte jiného pracovníka a pak zajdete do jiné pobočky - buďte si jisti, že dostanete 4 různé informace! Když si pak něco přečtete v tisku nebo na internetu, dostanete se ještě k jiným informacím. Jediná možnost je obrátit se na Ombudsmana spořitelny, představenstvo, jejího generálního ředitele (neumí snad slovo česky - je to američan), bankovní dozor ministerstav financí či Českou národní banku. A udělat tam pěkný rozruch. Ať vezmou ČS a.s. licenci, protože tak jak se chová, to je lichvářství, zmatky, vytloukání klín klínem.
2. reakce za zastánce ČS a.s.:
Milý bobříku mlčení,
nechtěl jsem to psát naplno, ale aby bylo jasno: já jsem stál přes 10 let na druhé straně barikády - tedy polopatě: byl jsem zaměstnancem české spořitelny. Proto vím, jak to fungovalo, a jak to funguje nyní. Nemusíš mne učit zacházet s bankomatem, tolik karet, co jsem měl, ty asi v životě nevyužiješ. K rozhovoru s generálním p. Stackem: bohužel, hovor jsem nenahrával, ale p. Stack hovory se zaměstnanci skutečně pořádá. Máte-li štěstí a dovoláte se, pak, pokud nehovoříte anglicky, vám vaše české sdělení přetlumočí do angličtiny a co pak řekne pan generální anglicky, přetlumočí zase vám do češtiny. Musím přiznat, že když ho řadoví zaměstnanci informují, tak tajně bez vědomí nadřízeného. To, co se p. ředitel doví, jak to chodí tam dole, nezná, nebo nechce znát či nevěří. Teorie a praxe je zkrátka trochu rozdílný pojem.
O zelené lince jsem hovořil v tom smyslu, že generalita ČS a.s. nutila lidi, aby si zřídili elektronické bankovnictví a tím je vyhnala od přepážek. Pak zjistila, to co praktici z provozu věděli už dávno, že po telefonu či internetu či SMS se nedají klienti zpracovat psychologicky na koupi produktů, které nepotřebují nebo které jsou pro ně nevýhodné. Takže vytloukají klín klínem a nyní jsou lidi na přepážkách opět vítáni, aby se splnil plán prodeje produktů jak vlastních, tak i dceřiných společností. Takže se vám klidně stane, že v roli prosebníka žádáte svoji mateřskou spořitelnu (v jiné bance, kde nemáte minulost, úvěr-půjčku nedostanete) o úvěr, tak i když projdete (to se vy jako klient ale nedovíte), budou vám vnuceny produkty, které ještě nemáte a ve kterých hoří plán (stavební spoření, platební obyčejná, neembosovaná karta, penzijní připojištění, servis 24 či jiný způsob elektronického bankovnictví, pojištění různých druhů) a vy na to musíte přistoupit, protože jinak ten úvěr zkrátka nedostanete!
Jinak ještě: víte, že příkazy k úhradě (ze sporožir, běžných účtů) typují brigádníci?! Co na to ČNB a nějaké bankovní tajemství? Podepíší sice mlčenlivost, ale to neznamená, že se nějaká ta informace nemůže vytratit. A kdybyste viděl, co na vás banka všechno nashromáždila za údaje ... Kam se hrabe StB!
Jelikož mám na to, abych porovnával s konkurencí, tak věřte, že ČS a.s. je určena pro méně vnímavé&