- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ty hádky o to jak je na čalounění velká nebo malá čára a zda ta ťupka na levém blatníku stojí za 8 tisíc mě odrazují od toho takovou službu využít.
je mi jasné, že to budou zkoumat s lupou v ruce a ani při sebešetrnějším zacházení to bude stát prachy.
Četl jsem něčí zkušenost, že každý škrábanec při vrácení se rovná jedna událost se spoluúčastí. To se vám pak při finálním součtu protočí panenky. Takže jsem raději volil půjčku.
"Na co si dát pozor, když chcete nákup auta řešit operativním leasingem?"
Především na podobné články, které již v nadpisu tvrdí nesmysl - nákup auta operativním leasingem.
Napis neříká, že kupujete auto operativním leasingem, ale že nákup auta řešíte operativním leasingem. I to že nic nekoupím, může být výsledkem procesu nákupu. Jako když vyřeším nákup vrtačky tím, že si ji budu půjčovat od souseda.
Auto pro podnikatele s nájezdem 5000 km :-D
Vypadá to, že klasický leasing již neexistuje. Alespoň jsem ho v možných variantách nenašel.
taky by mě zajímalo, zda ještě existuje "klasický" finanční leasing.
U varianty 5 chybí skutečnost, že za pohodlí opravdu draze zaplatíte. Ze všech nabízených způsobů financování vozu je to ten nejnákladnější.
Naopak by se dalo brát jako plus, že vliv na rozpočet je predikovatelný (byť vysoký).
u varianty 3 máte nepřesnost...auto je pojištěné jak povinným ručením, tak i havarijně, tedy přeplatíte míň, než je prostý součet splátek
Cena za hotové je vyšší než na splátky. To je postavené na hlavu a strčte si to auto někam.
Však ono to zvýhodnění v nižší nákupní ceně rázem smáznou úroky z úvěru.. Takže je to spíš fabulace.