Diskuze

Domácí katastrofa: kdo zachrání Kateřinu?

Kateřina ráno v koupelně zjistí, že ze zdi jejího bytu vytéká voda. Pokouší se kontaktovat majitele nemovitosti, aby zjistila, kde se nachází hlavní uzávěr vody, ale bezúspěšně. Tolik začátek propagačního materiálu pojišťovny. Jaká služba jí pomůže, kolik stojí a jak vše funguje?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vn

9. 9. 2004 12:59
Jaderna energie ?
Co je to jaderna energie ?  Co kdyz mi byt zapali spatny kabel ve kterem vede elektrina z Temelina ? :-))
0 0
možnosti

hvezdajasna

9. 9. 2004 9:22
opravdu ne.
je to tak. Kdo si umí nebo je schopen řemeslníka na opravu sehnat sám a ví  třeba v tomto případě, kde je hlavní uzávěr vody (to by měl vědět snad každý normální dospělý,. který má trochu zájem o údržbu svého bytu), nemusí si připlácet nějaké asistenční služby. věřím tomu, že když pak dojde na věc, pojišťovna najde háček, proč neposkytnout pojistné plnění. neměl jsi něco pojištěno nebo připojištěno nebo dopojištěno. Hoňte pak toho, kdo s vámi smlouvu sepisoval. A když ho doženete, tak vám bude tvrdit, že vám službu nabízel, ale vy jste ji nechtěli. Kdo tomu nerozumí (a to je většina), ten se nechá uchlácholit růžováma řečičkama pojišťováka hned. Jsem jedna z té "pojišťovácké pakáže", ale řádný zaměstnanec a ne nějaký externista, takže vím, co  uzavírají  za "prasárny"
0 0
možnosti

vata - vagina

9. 9. 2004 0:32
V.A.T.A. - Valašská tajná armáda
http://extranet.nazory.cz/" target="_blank" rel="nofollow">příspěvěk_zde:
0 0
možnosti

DrHorak

9. 9. 2004 0:26
Raději snad ani ne !!
Můj názor je ten, že takováto asistenční služba je pro dva druhy zákazníků. V první jsou lidé, kteří se v kritické situaci zmůžou jen na telefon a to jim to ještě někdo musí poradit a do druhé skupiny patří notoričtí lenoši.  Já osobně se domnívám, že pro "normálního " člověka je to zbytečnost, za kterou navíc platí nemalý peníz. Princip pojišťoven je založený na tom, že při uzavírání musí být klient ujištěn o veškerých nárocích a výhodách pro něj vyplývajících. Když pak přijde na pojistné plnění, tak své nároky musí tvrdě obhajovat. Rychlost, kterou jsou pojistné události vyřizovány, je pak dalším rozčarováním. Máme však demokracii a každý má nárok si vybrat službu o kterou stojí. Hlavní je, aby služba samotná byla zcela srozumitelně a transparentně deklarována.
0 0
možnosti