Diskuze
Spojené vagóny americké: mají vlastní pohon i brzdy. A jsou chytré
Děkujeme za pochopení.
J32a46r14o45s86l93a87v 75N17e69d45o95m70a
Nevím co je lepší, jestli jeden dlouhý vlak a na pár minut uzavřené přejezdy než víc souprav po pár vagonech a ty přejezdy uzavřené skoro pořád. A nikde nebyla zmínka jak je řešeno nabíjení vagonů?
M10a41r21t52i85n 55K27o93m53i18n83e60k
Jako cloveka z oboru smekam pred autory klobouk ze na takovou blbost sehnali penize. To nikde nebude efektivne fungovat, ale okecat to asi fakt umi
Z40d28e13n89ě91k 24S53u96c57h56á72n23e95k
Na železnici jsem kdysi pracoval a nemyslím si že největší problém je spojování a rozpojování vozů. Je to slepá ulička, víc problémů než pozitiv
J42a27r94o14s25l86a10v 84P35i76v94o52ň12k48a
Mne na tom zaujala spíš vidina (pokud by se systém vůbec ukázal životaschopným) organizace přechodu z AAR na "nové".
A ty srandičky s ranžírováním vlaků v mixu old/new...
EU se ještě nedostala k jednotnému spřáhlu, ač návrh je na stole dost dlouho, SA-3 funguje v SSSR/Rusku (začali v 30.letech, ale válka to přerušila), Finsku a na jednoúčelové těžkotonážní trati ze švédské Kiruny dolů k Atlantiku do norského Narviku. EU to chce obohatit o propojení vzduchu a elektriky, ale zájem je malý.
Co bylo možné v USA XIX.století za pár let, to odhaduju díky právníkům a projektovému managementu někam do XXII.století.
J90i12ř78í 37K29o83v56a74ř83í85k
No spřáhlo se sice připojí, ale stejně ho někdo zase musí rozpojit.
R32o88m38a31n 83O75l14á51c17h
"Co se týče nízké efektivity, jde jednak o nutnost manuálně spojovat a rozpojovat vagóny." No ale teď zase jeden každý vagón musí někdo manuálně připojovat a odpojovat od nabíječky, ne?
O46d88s75t14r15a54n76ě45n92ý 21U85ž51i20v28a10t41e19l
M85a22r33t36i54n 55P94r20a68ž22á50k
Rychlost rozjezdu nákladního vlaku je dána nejen výkonem lokomotivy (lokomotiv) a schopností přenést výkon na koleje (prokluz), ale také pevností v tahu šroubovek či spřáhel. Prostě pokud má šroubovka zatížitelnost v tahu 350kN musíte v případě použití vícero lokomotiv omezit tažnou sílu lokomotiv tak, aby výsledná tažná síla nepřekročila 350kN.
To je další důvod proč se dlouhé a těžké nákladní vlaky pomalu rozjíždí.
A při použití postrku (lokomotiva tlačící vzadu) též platí omezení tlačné síly (kvůli riziku vytlačení lehkých vozů z kolejí a následnému vykolejení).
O15d45s18t51r33a75n48ě35n78ý 85U92ž67i75v32a15t44e66l
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Chybějící byty, příliš vysoké nájmy. Krize bydlení zasáhla celou Evropu
Dlouhodobá evropská krize bydlení zasahuje všechny země napříč kontinentem: od Nizozemska přes...
Na nákup s kufry peněz. Argentina tiskne bankovku v hodnotě deset tisíc pesos
Roční míra inflace v Argentině dosáhla v březnu míry 287 procent, to je jedna z nejvyšších hodnot...
Za jízdu načerno hlouběji do kapsy. Horní limit pokuty se zdvojnásobí
Pokuty za jízdu načerno a další přestupky ve veřejné dopravě se už řadu let nezvyšovaly. Nyní...
Malina požádala o přeměnu reorganizace v konkurz, soud padlému holdingu vyhověl
Městský soud v Praze rozhodl o přeměně reorganizace Energetického Holdingu Malina na konkurz....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!