Seznam deseti značek, které letošek podle 24/7 Wall Street nepřežijí, vypadá takto: JCPenney, Nook, Olympus, Martha Stewart Living magazine, LivingSocial, Volvo, WNBA, Leap Wireless, Mitsubishi Motors a Road & Track magazine.
Volvu se v Americe nevede, letos jeho prodeje padají, přestože konkurenci se na tomto trhu daří. V současnosti už čínská automobilka trpí například tím, že nemá v nabídce menší sedan, který by mohl konkurovat značkám, jako je Toyota.
Problémy má také Mitsubishi, kterému padají prodeje o 29 procent a jehož podíl na americkém trhu se ztenčil na 0,4 procenta. Pro srovnání: americký Ford má 16 procent. Podle listu je tento výrobce zkrátka příliš malý na to, aby přežil.
Loni 24/7 Wall Street úspěšně předpověděl odchod Suzuki nebo společnosti MetroPCS a Current TV. American Airlines sice nepadly, ale spojily se s U.S. Airways. Loňská předpověď listu nicméně nevyšla u firem Avon, Oakland Raiders a Salon.