Diskuze
Podváděli jsme 25 let zákazníky, přiznala automobilka Mitsubishi
Děkujeme za pochopení.
A16n75t45o86n87í17n 89S86e32b88e60r86a
Falšováním emisí se nepodvádí zákazník, ale jen EU. Mně je úplně jedno jaké to má emise, když to má motor co to má mít a vejdu se do spotřeby jakou jsem si našel v recenzích.
E62m78a12n50u15e15l 58K66l14o49b18o22u10k
Tady je plno zázračných šoférů, co dokáží jezdit se spotřebou, kterou vypočítají v automobilkách z normovaného testu, který se dělá v laboratorních podmínkách při vyloučení plno vlivů, které ovlivňují spotřebu. Ty vlivy jsou vyloučeny jak normou, tak i snahou snížit co nejvíc odpory za chodu motoru.
A k tématu článku: Vedení firmy se prý omlouvá zákazníkům, kteří s tím nic moc nenadělají. Myslím že hlavní bude co na to jejich státní orgány, které určují, jaké emise musí splňovat auta která vyrábějí. Ona spotřeba s emisemi úzce souvisí. Nevím jak v Japonsku, ale dle EU norem se při testech měří množství látek ve výfukových plynech a z toho se pak počítá normovaná spotřeba. I když, je možné, že to co platí v EU nebo v USA v Japonsku neplatí a emise se tam neřeší...
M51a72r57e25k 29M49a14l83ý
Seppuku (česky „plátkování žaludku“[zdroj?], japonsky: 切腹) je japonská rituální sebevražda. V Evropě je též známá jako harakiri (腹切) (česky „řezání břicha“), ovšem tento termín, který je tvořen stejnými znaky použitými v obráceném pořadí, je v Japonsku pokládán za poněkud vulgární a samotnými samuraji nebyl nikdy používán.
J34i60ř21í 62E58r55b51e11n
Když už kopírujete z Wikipedie, aspoň byste mohl vymazat ty hypertexty.
Z12d86e66n16ě13k 50Š77n18a75j53d60r
No jo, technologie jde kupředu, účinnost pístového spalovacího motoru se od roku 2000 prudce zvedla. Turbodiesel měl kdysi účinnost 35%.....dneska už má 50%. Jak může mít auto, co má 130 kW a váhu skoro 2 tuny, spotřebu 5 litrů, to mě nejde do hlavy ;-)
V90l58a66d66i32m86í46r 44F42i71b12i48g55e12r
tak v palivu je energie dost pokud se umí zužitkovat. Spotřebu si každý může zjistit sám. Natankovat vždycky do plna a podělit kilometry. To co píše palubní počítač nemusí být správné. Ale zajímalo by mne jak je to s tachometry v autech. Když třeba jedete 55 tachometrových, je to 50 reálných. Z čeho ty kilometry naskakují z těch 55 nebo z 50?
J36a53r50o39m52í56r 13K25r13á46l
A kdy se přiznají ostatní, že ty nové "supermotory" nejsou zas taková sláva ?
P30e55t92r 48B32á78č17a
Spotreba a emise zajimaji jen ekofasouny a socky, my co jezdime 15l/100km je nam to jedno.
O87l74i21v20e19r 38N10e47u21m14a75n95n
včetně asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto ? To nemyslíte vážně
M36a77r33t95i56n 75V55l29á45š76e92k
Tak Japonská auta se kupovala hlavně kvůli něčemu jinému než je spotřeba. Ale pověstná spolehlivost je od nástupu výroby dieselu v Japonsku pryč. Měl jsem Suzuki JLX 1989, sice žralo 11 litrů, ale stačilo jen občas vyměnit olej. Navíc tenhle skandál se týká hlavně minivozů, u kterejch je nějaká spotřeba naprosto bezvýznamná informace. Pochybuju, že si minivůz koupí někdo, kdo jezdí denně 50 km do práce. A po městě, kde jedeš 10 km hodinu je celkem jedno jestli to žere 10 nebo 6, protože tý jízdy je tam minimum...
L21u62k63á57š 53A12d19a59m85e57c
Minivuz si koupí někdo kdo nemá na vůz a tak je pro něho spotřeba klíčová informace, protože prostě nemá peníze a proto si kupuje malé a na provoz levné auto .
K50a76r45e92l 15P73o46p82e43k
Všechny automobilky manipulují, vždyť to všichni ví.. Jednou to musí vyjít napovrch.
V88l71a36d52i38m30í98r 95F26i30b48i56g21e80r
Ouřadové si nalajnovali emisní normy a vypouštění škodlivin na časový ose, ale vývoj tak nepokročil, tak co je nejjednodušší? Nafixlovat to jak chtějí a tvářit se jakoby nic. Slyšel jsem že se podvádí snad u včeho co je nad normu EURO 3.
Hlavně že ve městech vymýšlejí samolepky a emisní zóny
P23e97t56r 73M51i93c19h93a26l
A mýtus o poctivých Japoncích je v háji. Já jsem to říkal od začátku, že máslo na hlavě mají všichni.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Protonová léčba už pomohla tisícům pacientů
Advertorial Dvanáct let působí v Praze Protonové centrum. Za tu dobu jím prošly tisíce onkologických pacientů....
Evropa se opatrně vrací k ekonomickému růstu. Rizikem je kondice Německa
Premium Evropské ekonomiky se zotavují z kritických let, kdy je dusil energetický cenový šok, inflace i...
Lesníci se zlobí, stát nakonec miliardy na klima v rozpočtu nenašel
Přes dva roky stát sliboval peníze na dotace pro lesníky, nakonec je ale nenašel a program na...
Hallstatt brojí proti turistům. Omezuje počty autobusů, zastavuje reklamu
Rakouské oblíbené místo Hallstatt dlouhodobě bojuje s velkým náporem turistů. Místním s návštěvníky...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!