- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten nesmysl už omezuje i dopravu!?!
Po prvním odstavci jsem přeskočil na autora, který se bojí podepsat vlastním jménem a pak sem, vyslovit obavy o jeho duševní zdraví.
Naco dialnice? Ved staci casti zelenych elektraren dopravovat luftom, zelenymi lietadlami pohananymi zelenym vodikom a bezemisnymi zdielanymi vrtulnikmi s vrtulami z ekologickych biomaterialov.
Proč tedy Ti zelení pitomci nepostaví továrnu na ty listy u nějakého přístavu a nevozí to po moři?
To už mají, ale když chtějí postavit elektrárnu třeba v Bavorsku, s tímhle přístupem si nevystačí.
U nás jsou ty dálnice nejmodernější proto oslavujeme zprovoznění třeba i čtyř km jako by jsme postavili 100 km
Kolik že tedy výstavba jednoho větrníku a doprava dílů na místo spotřebuje fosilních paliv? Nedivil bych se, kdyby to vůbec do uhlíkové stopy toho větrníku nepočítali.
Nadměr nemůže jet "nejkratší cestou"... to je fakt problém
To není chyba dálnic, ale chyba komponentů větrných elektráren, případně jejich logistiky. Oni teprve při nákladů na auta zjistili rozměry komponentů a parametry dálnic? Provozujeme dál prakticky bezodpadove jaderné elektrárny a nemusíme stavět další šílené struktury, které fungují jenom, když fouká vítr.
Rozměr komponentů je danný optimální velikostí elektrárny a její konstrukcí. Čím větší tím rychlejší návratnost. A skládací sloup nebo lopatku nevyrobíte - spoj by nevydržel zátěž.
Zapněte JE, a až opravíte dálnice, tak investujte do obnovitelných zdrojů.
Mohli by přesunout výrobu některých dílů do místa instalace.
Třeba slévárny na dlouhé kovové prvky .