Diskuze
Problémové boeingy vzlétnou nejdřív v půlce letošního roku, hlásí firma
Děkujeme za pochopení.
J24a22n 93C66e96p65e16k
To člověk opravdu pláče, když si přečte zdejší internetové diskutující, kteří se pasovali na experty v letectví a v letadlech. Vadné bylo čidlo, bylo jen jedno a sw to špatně vyhodnocoval. A tady většina expertů okamžitě celý 737 vyhodnocuje jako bastl a letadlo co se neudrží ve vzduchu. Zkuste si zjistit, kolik se celkem 737 vyrobilo, kolik jich dnes po světě létá a jaká byla příčina pádu letadel. Ale to bych po vás chtěl asi moc.
D67a52d13a90k 98P48e27t64r
Nejsem expert na letectví, ale umím se podívat do kalendáře. Kolik měsíců se slibuje, že uzemění skončí a letí se dál. Opak je pravdou. ne expetri, ale odborníci vědí své a kde nic tu nic. Jen uzermění stále se prodlužující.
L98u31c54i92a95n 12P75a78p89a17z47i34a68n
Ideální bude, když nevzlétnou nikdy. Stejně nikdo s nimi nebude chtít letět. Jsou na odpis. Americká kvalitna k ničemu.
J60a42n 97V39á77c67l45a38v11í31k
Létat v nich lidé budou. Dost lidí ani neví v čem letí, natož aby poznali rozdíl mezi jednotlivými verzemi modelu.
K93a33r18e20l 85K86l53e14č97k38a
Vůbec technickýma problému nerozumím, mohu jen vycházet z více či méně fundovaných článků. Asi měsíc po "uzemění" Boeingů Max jsem se dočetl, že hlavní výhodou nového typu měla být snížená spotřeba, které bylo dosaženo ZMĚNOU TĚŽiŠTĚ stávajícího typu (jeho posunutím, aby se snížila spotřeba zejména při startu). Tedy změnou konstrukce samotného letounu...
Pokud je to pravda, pak jde asi o neodstranitelnou vadu a možná proto si software se stabilitou PO STARTU v mezních situacích neumí poradit? Ale t.č. se o změně těžiště MAXů oproti staršímu typu nikde nepíše, jen o tom software?
Co se týče přejmenování, pokládám to za nešťastný nápad,cestující se budou u každého Boeingu pídit po původním názvu a roku výroby. Pokud bude problém skutečně vyřešen, bylo by serioznější označit letouny př. MAX - R (Repaired = opravený).
Chci věřit, že tragický případ je poučením pro všechny výrobce.
J17a34r38o28m84i10r 68F48a43r14e58k
Hlavni vyhodou mela byt snizena spotreba. Te bylo dosazeno novymi motory.
Dosahnout uspory palive zmenou teziste sice je mozne a do urcite miry se toho vyuziva, nejedna se vsak o tento pripad.
Snizeni spotreby paliva zmenou teziste pri startu je nesmyslne.
Problem neni v poloze teziste.
Software nema za ukol poradit si se stabilitou, protoze letoun musi byt stabilni ve vsech fazich letu a vsech konfiguracich a to i pri vypadku softwaru.
P59e40t47r 17M20a15t61ě31j80ů
Návrat MAXů může způsobit zkázu letectví,lidé raději nebudou létat vůbec,než aby riskovali let s MAXem.Aspoň tak to cítím já...
J80a36n 96V10á59c69l86a90v88í90k
V 737NG se dnes létá běžně a většina cestujících nebude řešit, jestli letí v 737-800 nebo 737-8.
V45á13c48l95a61v 36K13l78i54k76a
Jestliže to pustěj do vzduchu, mám další kritérium pro vyhledávání letenek. Neletět Maxem.
P97e96t93r 96M71a44t92ě70j13ů
Přijde zpáteční let,a u gatu stojí Maxík...
P27e56t79r 37M38a68t25ě22j76ů
Jestli ty maxy vrátí do provozu,tak končím s létáním...
P58e51t68r 55M20a44t85ě80j16ů
Boeing už zachrání jen licenční výroba airbusů
P83e42t10r 37M25i76c26h87a22l
Boeing udělal v zájmu co nejrychlejšího uvedení nového typu do provozu hodně tvrdý faul. No a teď za to taky hodně tvrdě zaplatí. Hlavně doufám, že si z toho vezmou ponaučení.
J29i31ř48í 80S98e74h20n38a64l
No tak zatim si z toho vzali akorat zlatej padak
G30e47o51r37g 26K33o57m84b32e69r55e83c
Minuly tyden objevili dalsi sofwarovou chybu. Ani se zde o tom nepsalo. Pri predstartovni kontrole jim to neukazuje vsechny potrebny data co jsou dulezite ke startu a letu. Takze resi dalsi problem se software. Jednu chybu odstrani dve nove se objevi. Do takovyho letadla me nedostanou ani parem koni i kdyby mi mel propadnout let.
M38a44r72t47i36n 11J52u48r95č88a
Fakt s tím počítají to dát do provozu? Je jim jasné, že s tím nebudou chtít lidi létat? Jedině že by zavedly podnákladové ceny...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Od ropy k technologiím. Saúdská Arábie přezbrojuje na umělou inteligenci
Ve vývoji umělé inteligence hrají klíčovou roli dva faktory - peníze a energie. Obojího má Saúdská...
Pražské letiště změnilo platby za parkování, zdarma je nově jen 10 minut
Mezinárodní Letiště Václava Havla v pražské Ruzyni od května změnilo systém parkování. Doba na...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací
Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!