- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To člověk opravdu pláče, když si přečte zdejší internetové diskutující, kteří se pasovali na experty v letectví a v letadlech. Vadné bylo čidlo, bylo jen jedno a sw to špatně vyhodnocoval. A tady většina expertů okamžitě celý 737 vyhodnocuje jako bastl a letadlo co se neudrží ve vzduchu. Zkuste si zjistit, kolik se celkem 737 vyrobilo, kolik jich dnes po světě létá a jaká byla příčina pádu letadel. Ale to bych po vás chtěl asi moc.
Nejsem expert na letectví, ale umím se podívat do kalendáře. Kolik měsíců se slibuje, že uzemění skončí a letí se dál. Opak je pravdou. ne expetri, ale odborníci vědí své a kde nic tu nic. Jen uzermění stále se prodlužující.
Ideální bude, když nevzlétnou nikdy. Stejně nikdo s nimi nebude chtít letět. Jsou na odpis. Americká kvalitna k ničemu.
Létat v nich lidé budou. Dost lidí ani neví v čem letí, natož aby poznali rozdíl mezi jednotlivými verzemi modelu.
Vůbec technickýma problému nerozumím, mohu jen vycházet z více či méně fundovaných článků. Asi měsíc po "uzemění" Boeingů Max jsem se dočetl, že hlavní výhodou nového typu měla být snížená spotřeba, které bylo dosaženo ZMĚNOU TĚŽiŠTĚ stávajícího typu (jeho posunutím, aby se snížila spotřeba zejména při startu). Tedy změnou konstrukce samotného letounu...
Pokud je to pravda, pak jde asi o neodstranitelnou vadu a možná proto si software se stabilitou PO STARTU v mezních situacích neumí poradit? Ale t.č. se o změně těžiště MAXů oproti staršímu typu nikde nepíše, jen o tom software?
Co se týče přejmenování, pokládám to za nešťastný nápad,cestující se budou u každého Boeingu pídit po původním názvu a roku výroby. Pokud bude problém skutečně vyřešen, bylo by serioznější označit letouny př. MAX - R (Repaired = opravený).
Chci věřit, že tragický případ je poučením pro všechny výrobce.
Hlavni vyhodou mela byt snizena spotreba. Te bylo dosazeno novymi motory.
Dosahnout uspory palive zmenou teziste sice je mozne a do urcite miry se toho vyuziva, nejedna se vsak o tento pripad.
Snizeni spotreby paliva zmenou teziste pri startu je nesmyslne.
Problem neni v poloze teziste.
Software nema za ukol poradit si se stabilitou, protoze letoun musi byt stabilni ve vsech fazich letu a vsech konfiguracich a to i pri vypadku softwaru.
Návrat MAXů může způsobit zkázu letectví,lidé raději nebudou létat vůbec,než aby riskovali let s MAXem.Aspoň tak to cítím já...
V 737NG se dnes létá běžně a většina cestujících nebude řešit, jestli letí v 737-800 nebo 737-8.
Jestliže to pustěj do vzduchu, mám další kritérium pro vyhledávání letenek. Neletět Maxem.
Přijde zpáteční let,a u gatu stojí Maxík...
Jestli ty maxy vrátí do provozu,tak končím s létáním...
Boeing už zachrání jen licenční výroba airbusů
Boeing udělal v zájmu co nejrychlejšího uvedení nového typu do provozu hodně tvrdý faul. No a teď za to taky hodně tvrdě zaplatí. Hlavně doufám, že si z toho vezmou ponaučení.
No tak zatim si z toho vzali akorat zlatej padak
Minuly tyden objevili dalsi sofwarovou chybu. Ani se zde o tom nepsalo. Pri predstartovni kontrole jim to neukazuje vsechny potrebny data co jsou dulezite ke startu a letu. Takze resi dalsi problem se software. Jednu chybu odstrani dve nove se objevi. Do takovyho letadla me nedostanou ani parem koni i kdyby mi mel propadnout let.
Fakt s tím počítají to dát do provozu? Je jim jasné, že s tím nebudou chtít lidi létat? Jedině že by zavedly podnákladové ceny...