Diskuze
Zkušenost s reklamací v Česku
Děkujeme za pochopení.
ANNA
REKLAMACE...
Já mám špatnou zkušenost se značkou NEXT ...Z oblečení slezla po prvním vyprání barva(PRALA JSEM TO V GELU NA TMAVÉ PRÁDLO NA 30) a u reklamace mi řekli uplný nesmysli a neuznali ji.Moc ráda bych se dozvěděla nějakou adresu kam si mohla jít dál stěžovat......Jirka
Paradox
Je to zvlastni. Mali obchodnici krici jak je velke obchodni retezce nici. Fajn, priplatim si a koupim tedy u maleho aby jsem ho podporil. Kdyz se mi ale neco v zaruce rozbije , reklamaci me maly obchodnik zpravidla neuzna ("pojd se soudit blbecku" vlastni zkusenost)- na rozdil od hypermarketu, kde se mi jeste nestalo, ze by byly pri reklamaci problemy. Kam pujdu nakupovat priste !?David
Re: Paradox
No tak ja mam presne opacny zkusenosti ... koupil jsem zimni botky, asi za 1800, u malyho prodejce, po pul roce mi praskla podrazka, reklamace naprosto v pohode, vratili mi penize. V obchodaku (Gigasport) jsem koupil slunecni brejle, kde mi praskla pri nasazovani obroucka, a reklamace uz 2x neuznana (poprvy jsem nesouhlasil s vysledkem). Kamos naprosto stejnej vysledek s kopackama, prej spatne kope do balonu. Je asi jasny, kam pujdu ja nakupovat priste ...Dan
Bata
Mam take spatnou zkusenost se spolecnosti Bata. Koupil jsem tam panske polobotky znacky Dr. Termans a po mesici a pul noseni mi odpadla pata. Reklamaci mi neuznali s tim, ze jsem je nedonesl na reklamaci hned v dobe kdy se to stalo. Uznavam bylo to o dva tydny pozdeji, protoze jsem nemel cas. Tak mi doporucili boty u nich opravit, coz jsem vyuzil. Nicmene pan v opravne mi rekl, ze boty maji specialni podpatek, ktery oni neumeji opravit a poslal me nekam do soukrome opravny. Takove jednani me hodne zklamalo.Horys
Re: Bata
P-P
Ach reklamace
Jsem smolař. Téměř vše co koupím jdu reklamovat. Takže už jsem reklamoval vše, co člověk potřebuje do domácnosti i na sebe. Ale mám opravdu několik kuriozit. Koupil jsem si pedály na silniční kolo u společnosti AVANTI v Ostravě. Asi po 14 dnech pedál začal vrzat. Přímo v návodu bylo napsáno (v angličtině), pokud Vám pedál vrže, kontaktujte svého prodejce. Zašel jsem do obchodu a tam světe div se - prodavač mi řekl, že to výrobce napsal špatně a že kam by přišli (obchodnící), kdyby takovou reklamaci uznali. Stropil jsem takový cirkus, že i původně zapíraný majitel, pan Polášek se najednou objevil a reklamaci uznali. Další případ je s reklamací kalhot u firmy OP Prostějov. Na jednom místě se začali žmolkovatět. Ochotné prodavačky ve firemní prodejně kalhoty převzaly a zaslaly výrobci. Přišla odpověď, že to není vada materiálu, ale způsobil jsem si to sám, jelikož vada materiálu by se musela projevit na více místech kalhot. Tuto odpověď mi zaslala paní Hana Kopřivová, ved. rekl. ref. (tak byla podepsaná). Připomínám, že kalhoty jsem měl asi 4 x na sobě a ani nebudu uvádět, na jakém místě jsem si je údajně mechanicky poškodil. Ale ještě není všemu konec. Obecně musím říci, že pokud jde o reklamace, mám dobré zkušenosti u velkých obchodních řetězců a velmi špatné u malých ochodníků a tuzemských výrobců. Jedním z důvodů nesnadných reklamací u malých obchodníků je jistě i to, že málkokdy (za vidinou zisku) nakupují zboží od oficiálních dovozců nebo výrobců a pak nemají možnost reklamace oni sami. Proto nákupy u nich už prakticky nerealizuji.rejpal
mám negativní zkušenost se společností Makro
Po asi 7 měsících od zakoupení přestal fungovat vařič. Při jeho koupi (do 1000 Kč) mi u pokladny řekli že záruční list nepotřebuji. Český návod chyběl, v originálním pak byla uvedana záruka firmy 12 měsíců. Makro nejen že neuznalo reklamaci, ale ani se neobtěžovali sdělit jaká závada vařič zneprovoznila a kolik by stála oprava. Alespoň vím, že kupovat tam jakýkoli přístroj je hazard. Díky za to, že mě tato zkušenost nestála ani celou tisícovku.Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Česká národní banka znovu snížila úroky. Hypoteční úvěry přesto nezlevňují
Premium Radní České národní banky na svém zasedání ve čtvrtek snížili úroky o půl procentního bodu. Sazba...
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Turecko utnulo obchod s Izraelem, pro něj to je diktátorské porušení dohod
Dva nejmenovaní turečtí představitelé agentuře Bloomberg sdělili, že jejich země zcela zastavila...
Gazprom je po propadu exportu poprvé za více než 20 let v hluboké ztrátě
Čisté ztráty 629 miliard rublů (161 miliard Kč) zaznamenal v loňském roce ruský plynárenský gigant...