VÁŽENÍ ČTENÁŘI,

-
pokud chcete pomoci vyřešit své potíže se spotřebním zbožím či službami, obraťte se na přílohu TEST DNES. Právníci jsou zde zdarma k dispozici nejen při osobních návštěvách poradny pro spotřebitele,ale problémy mohou čtenáři posílat i písemně.Své zkušenosti s výrobky či službami proto zavolejte na horkou linku 02/22062358, nebo faxujte na číslo 02/22062337 ,popřípadě použijte elektronickou poštu testdnes@mafra.cz. Dopisy můžete posílat na adresu: MF DNES -TEST DNES, Senovážná 4, P.O.Box 1080, 111 21 Praha 1. P okud chcete vědět, jak na vaši stížnost reaguje nařčená firma, nezapomeňte sdělit její název a adresu. Uveďte prosím své celé jméno, telefon a adresu. Využijeme je pouze v případě,že budeme potřebovat informace rozšířit či ověřit.