Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

TEST DNES: Nákup do tisíce. Za akční zboží a privátní značky ušetříte až čtvrtinu

Stejná káva za 85 korun i za dvojnásobek. Kilo banánů skoro za čtyřicet korun, ale klidně jen za polovic. Kdo šetří a studuje letáky, dokáže s tisícikorunou nakoupit bohatě na celý týden a ještě mu zbude.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Billa a Tesco jsou na stejné adrese?

Na Petřinách 1945/55, Praha 6–Břevnov. Datum a čas nákupu: 14. 9., 20:30

0 0
možnosti
LK

Jídlo zdražili abnormálně.Jsou tu položky bydlení,nemovitosti, léky, které zdražili ještě víc. A teď si představte, že by jste nemuseli žádnou takovou analýzu dělat a věnovat se účelnějším činnostem, než zjišťovat, jde je co levnější a za jakých podmínek.

0 0
možnosti
MK

M77i10l12a77n 80K57e54s14l

24. 9. 2019 17:30

Ne nadarmo se staly informační letáky obchodů poutavou četbou našich penzistů.Po pečlivém prostudování zjistí,ve kterém řetězci jak je co kde drahé.Následně vyrážejí hůlková komanda složená z těch,kterým ještě jakž takž slouží nohy a mají zadarmo MHD po jednotlivých marketech.Má to pro ně mnoho výhod-zabijí čas,z oken dopravních prostředků zjistí,co se ve městě děje a ještě levně nakoupí.Ti penzisté,kteří jsou nuceni ze zdravotních důvodů nakupovat u blízkých kaufmanů-skrblíků mají holt životní náklady vyšší.

0 0
možnosti
PV

P66e11t65r 64V67r55a52n43i77k

24. 9. 2019 13:26

Nezlobte se, ale toto je nakup pro ctyrclennou rodinu na tyden?

2 0
možnosti
PK

asi mysleli single rodinu

0 0
možnosti
KD

K33a27r25e33l 11D54r66d82a

24. 9. 2019 12:35

Jsem stoupenec značkových potravin. Chci vidět kdo a kde potravinu vyrobil. Věřím, že s podpisem si výrobce dává záležet, aby si pověst značky u zákazníků nezkazil.

Výjimkou je třeba moloch Opavia a polské české piškoty a české švýcarské sušenky Nebo polská Jihlavanka prodávaná jako "česká chuť". Apod. podrazy na zákazníky.

Co do privátních značek? Ono jde jíst noname potraviny nezvracet? Zákazník nemá znát výrobce, nemá znát místo výroby. Má jen slepě důvěřovat obchodnímu oddělení svého řetězce, že to s ním a jeho žaludkem a peněženkou jeho obchod myslí co nejlépe? Není to proti smyslu pojmu "obchod"? Je to jak "blaho" všem ordinované komunistickou stranou.

Jak je možné, že je cena tak zásadně rozdílná u privátní a značkové potraviny? Podle mě je výrobce vydíráním řetězcem dotlačen na nízkou cenu a jedná se tady o okradení výrobce za potlesku zákazníků.

Mistrem na trhu je podvodník LIDL. Obchod postavený na privátních značkách. Nevšiml jsem si, že bych tady nakoupil o 1/3 levněji než jinde. Nakonec celá šaráda s privátními značkami je hlavně o marži obchodu za cenou odrbání zákazníků. A o tom obchod je a bude.

4 4
možnosti
BT

jestli mluvíte o "privátních" značkách Pikok, Caen apod., které se v Lidlu dají koupit, pak máme asi o pojmu "privátní značky" dost rozdílné představy, pro mě jsou to značky Tesco, Globus ad., nikoliv to, co se dá sehnat v Lidlu, který mimochodem považuji za druhý nejlepší řetězec u nás

4 1
možnosti
AN

Pro důchodce dobré. Je dobře říct, že třeba v globusu je zboží dost, v kauflandu, penny, bille to skoupí Vietnamci a je po slevě.

0 0
možnosti
KD

K45a60r67e46l 15D80r80d82a

24. 9. 2019 12:22

Cedulka "sleva" prodává. To je tedy zjištění. Nejhorší je, že je to jak z Pelíšků dialog o zápalkách. Dvě stejné krabičky, a jedna americká. Která je lepší? Samozřejmě ta s cedulkou "sleva". Otřes.

Proto obchod vyžene běžnou cenu o 40% nahoru, aby pak mohl zboží dát za původní cenu v akci se "slevou 33%". Zábavné bylo Tesco, jak ze skladů pokaždé vyvezli na léto aušusové laciné oblečení ověšené cedulkami "sleva". Nebo Alza. Její "slevy - neslevy" jsou pověstné. Král podvodníků "s akcemi"

Celé je to kašpárkové divadélko pro zákazníky. Nejde o žádné akční ceny. Jde výhradně o vyvolání mánie, že je něco levnější a proto to musím koupit a pokud možno i do zásoby. Zákazník samozřejmě kupuje za 100% cenu a ještě k tomu hradí parádní marži obchodu. Ale má si myslet, že kupuje velmi výhodně.

Hloupé na tomhle divadýlku je, že když nehrajete spolu s obchodem "hloupého manipulovaného zákazníka", tak dík tomu, že obchod jede monopol, tak jste nucení skutečně kupovat za morálně přestřelenou cenou o 40% dražší, než je cena běžná. A to za to právo "na pravdu" a snahu "nebýt manipulován" při pohledu do české peněženky moc nestojí. Trapas českých obchodů.

1 0
možnosti
EK

já ten test nechápu. proč to neudělali raději tak, že ten koš nakoupili všude stejný? pak je to porovnatelné. tady se dívám, jestli 33 nebo 40 položek a stejně nevím, co ke koupili.

3 0
možnosti
KD

K47a60r33e91l 51D14r90d80a

24. 9. 2019 12:02

TEST DNES a Premium? Bývá to zpravidla reklama na placený dTest. Jediná informace o výsledcích testu pro veřejnost zdarma. Mám se bát, že celé testování s iDNES zmizí na placené Premium?

0 1
možnosti
MS

Za všechny akce nakopat do zadnice - není nad to, když dorazím do obchodu chystaje se koupit za obvyklou cenu zcela běžný výrobek a regál zeje prázdnotou, neboť výrobek byl zcela vyprodán v nějaké slevové právě v akci a já tak musím sušit hubu ;-O ...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení

11. května 2024

Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...

KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?

8. května 2024

Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění

10. května 2024

Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....

Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun

7. května 2024

Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Němce trápí dönerflace. Cena kebabu prudce stoupla, mluví se o cenovém stropu

11. května 2024

Pro velkou část německých spotřebitelů je turecký kebab velmi oblíbenou pochutinou, na kterou...

Mafie mění praktiky. Místo vražd páchá finanční delikty, škody jsou nedozírné

12. května 2024

Premium Časy se mění a italská mafie si dnes už jen zřídkakdy špiní ruce krví. Vydírání vyšlo z módy a...

Rovnostářské Švédsko překvapuje. Žije tam více miliardářů než v USA

12. května 2024

Vysoké daně a snaha o dosažení sociální rovnosti. Taková je dlouhodobá pověst Švédska, které se...

Je krásný, drahý a luxusní. Australskému bytu snů chybí už jen majitel

11. května 2024

Pro superluxusní byt v mrakodrapu One Barangaroo v hodnotě devadesáti milionů australských dolarů...

Prazdroj obrátil Proud. Experimentální značku nalepil na ležák pro mladé

11. května 2024

V roce 2020 spustil Plzeňský Prazdroj ve svém areálu nový experimentální minipivovar Proud zaměřený...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!