- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Billa a Tesco jsou na stejné adrese?
Na Petřinách 1945/55, Praha 6–Břevnov. Datum a čas nákupu: 14. 9., 20:30
Jídlo zdražili abnormálně.Jsou tu položky bydlení,nemovitosti, léky, které zdražili ještě víc. A teď si představte, že by jste nemuseli žádnou takovou analýzu dělat a věnovat se účelnějším činnostem, než zjišťovat, jde je co levnější a za jakých podmínek.
Ne nadarmo se staly informační letáky obchodů poutavou četbou našich penzistů.Po pečlivém prostudování zjistí,ve kterém řetězci jak je co kde drahé.Následně vyrážejí hůlková komanda složená z těch,kterým ještě jakž takž slouží nohy a mají zadarmo MHD po jednotlivých marketech.Má to pro ně mnoho výhod-zabijí čas,z oken dopravních prostředků zjistí,co se ve městě děje a ještě levně nakoupí.Ti penzisté,kteří jsou nuceni ze zdravotních důvodů nakupovat u blízkých kaufmanů-skrblíků mají holt životní náklady vyšší.
Nezlobte se, ale toto je nakup pro ctyrclennou rodinu na tyden?
Jsem stoupenec značkových potravin. Chci vidět kdo a kde potravinu vyrobil. Věřím, že s podpisem si výrobce dává záležet, aby si pověst značky u zákazníků nezkazil.
Výjimkou je třeba moloch Opavia a polské české piškoty a české švýcarské sušenky Nebo polská Jihlavanka prodávaná jako "česká chuť". Apod. podrazy na zákazníky.
Co do privátních značek? Ono jde jíst noname potraviny nezvracet? Zákazník nemá znát výrobce, nemá znát místo výroby. Má jen slepě důvěřovat obchodnímu oddělení svého řetězce, že to s ním a jeho žaludkem a peněženkou jeho obchod myslí co nejlépe? Není to proti smyslu pojmu "obchod"? Je to jak "blaho" všem ordinované komunistickou stranou.
Jak je možné, že je cena tak zásadně rozdílná u privátní a značkové potraviny? Podle mě je výrobce vydíráním řetězcem dotlačen na nízkou cenu a jedná se tady o okradení výrobce za potlesku zákazníků.
Mistrem na trhu je podvodník LIDL. Obchod postavený na privátních značkách. Nevšiml jsem si, že bych tady nakoupil o 1/3 levněji než jinde. Nakonec celá šaráda s privátními značkami je hlavně o marži obchodu za cenou odrbání zákazníků. A o tom obchod je a bude.
jestli mluvíte o "privátních" značkách Pikok, Caen apod., které se v Lidlu dají koupit, pak máme asi o pojmu "privátní značky" dost rozdílné představy, pro mě jsou to značky Tesco, Globus ad., nikoliv to, co se dá sehnat v Lidlu, který mimochodem považuji za druhý nejlepší řetězec u nás
Pro důchodce dobré. Je dobře říct, že třeba v globusu je zboží dost, v kauflandu, penny, bille to skoupí Vietnamci a je po slevě.
Cedulka "sleva" prodává. To je tedy zjištění. Nejhorší je, že je to jak z Pelíšků dialog o zápalkách. Dvě stejné krabičky, a jedna americká. Která je lepší? Samozřejmě ta s cedulkou "sleva". Otřes.
Proto obchod vyžene běžnou cenu o 40% nahoru, aby pak mohl zboží dát za původní cenu v akci se "slevou 33%". Zábavné bylo Tesco, jak ze skladů pokaždé vyvezli na léto aušusové laciné oblečení ověšené cedulkami "sleva". Nebo Alza. Její "slevy - neslevy" jsou pověstné. Král podvodníků "s akcemi"
Celé je to kašpárkové divadélko pro zákazníky. Nejde o žádné akční ceny. Jde výhradně o vyvolání mánie, že je něco levnější a proto to musím koupit a pokud možno i do zásoby. Zákazník samozřejmě kupuje za 100% cenu a ještě k tomu hradí parádní marži obchodu. Ale má si myslet, že kupuje velmi výhodně.
Hloupé na tomhle divadýlku je, že když nehrajete spolu s obchodem "hloupého manipulovaného zákazníka", tak dík tomu, že obchod jede monopol, tak jste nucení skutečně kupovat za morálně přestřelenou cenou o 40% dražší, než je cena běžná. A to za to právo "na pravdu" a snahu "nebýt manipulován" při pohledu do české peněženky moc nestojí. Trapas českých obchodů.
já ten test nechápu. proč to neudělali raději tak, že ten koš nakoupili všude stejný? pak je to porovnatelné. tady se dívám, jestli 33 nebo 40 položek a stejně nevím, co ke koupili.
TEST DNES a Premium? Bývá to zpravidla reklama na placený dTest. Jediná informace o výsledcích testu pro veřejnost zdarma. Mám se bát, že celé testování s iDNES zmizí na placené Premium?
Za všechny akce nakopat do zadnice - není nad to, když dorazím do obchodu chystaje se koupit za obvyklou cenu zcela běžný výrobek a regál zeje prázdnotou, neboť výrobek byl zcela vyprodán v nějaké slevové právě v akci a já tak musím sušit hubu ...