- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono celý Sky team vč. ČSA je o ničem. Snad jediným evropským partnerem je Air France - KLM, jinak samí číňani a spol. Konkurenční Star Alliance (Lufthansa, Austrian, LOT, TAP, SWISS atp., takže všechno okolo nás) je pro cestování po evropě i mimo podstatně pružnějsí a cenově i výhodnější.
Taky situace, kdy ředitel letiště Praha je zároveň ředitelem ČSA taky nemá v civilizovaném světě obdoby. Toto je typický příklad střetu zájmů, nebo snad někdo věří tomu, že tyto dvě funkce jdou od sebe oddělit ?
I Swiss je napr. na lince Praha-Zurich levnejsi nez CSA. Pak se divi ze nemaji vytizena letadla?
sekera 600 mil. Kc je opravdu ambiciozni cil. Ja snad spim nebo co??????
Vím, že můj příspěvek není k tématu, ale pomatuju jak tady idnes bušilo zprávama o A-380, že má zpoždění a jak aerolinky ruší zakázky. A ted je tu zpráva, že Boeing zastavil testování Dreamlinerů kvůli technickým problémům a jejich zpoždění je už 2,5 roku a v médiích ani čárka
Co takhle zrušit všechny linky? Ať ta letadla stojí na zemi :o) Nechtělo by to spíš opak? Zlevnit letenky a mít všechna éra ve vzduchu? Asi tomu nerozumim. Já kdybych byl aerolinka, tak lítám.
je zajímavé že údržba byla zisková než se vyměnil management... děkujeme universálnímu managerovi ve slušivém obleku a s iPhonem za ztrátu práce a oplakávéme člověka , který se vyznal....
z CSA to zadny velky šok neni, ta koruna denne za lonsky rok , kterou museli na ztratu vydat ze sveho , je malichernym cislem, denne 1CZK, vidte, ale kdyby me kazdy obcan tohoto statu dal jednou denne 1CZK, tak by me to stacilo jednou a nemusel bych do konce zivota nic delat ...