- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
hm, vypada to docela dobre, az na to ze nikde nemuzu najit cenu ...
Podle popisu reaguje ten vozík na zrychlení jízdního kola. Takže teoreticky to možná uveze těch 250 kg, ale reálně bude třeba, aby takový povoz (250 kg + váha vozíku) někdo roztlačil nebo táhnul za mopedem.
Ne, v oji je tahový/tlakový snímač, který bude udržovat sílu na nule, tj. vozík bude následovat kolo vlastní silou, ale "za ručičku"
Geniální. Dvě takové soupravy zaberou asi tolik místa co normální dodávka, zato je to pomalejší, ...
Ni sníh, ni déšť, ni temnota noci, kdy slunce nesvítí, nezabrání poslům našim povinnost svou splniti!
Tedy tomu říkám metoda slepých uliček, s tímhle krámem bych po městě jezdit nechtěl.
Pokud je to pro kurýry, nebyla by lepší tříkolka ? I kvůli bezpečnosti.
"Uveze" 250 kg nákladu? K tomu hmotnost přívěsu alespoň 80 kg, a máme zde 330 kg za třicetikilovým bicyklem ? Tedy, nechtěl bych na tom kostitřasu sedět .
Dokud funguje správně to čidlo v závěsu, je to dobré.
Když se "zblázní" elektrokolo, tak ho ubrzdíte, nebo seskočíte. Když se "zblázní" elektrovozík, tak vás přejede.
Mimochodem, proč na žádné fotce nevidím to nejužitečnější - lůžkovou úpravu? Vozidlo, ve kterém se nedá souložit, je k prdu.
To bude muset mít hodně přesný a kvalitní snímač jestli kolo táhne nebo brzdí. Jinak ta jízda bude dobrá cukatůra. A pak jednou ten smimač přestane fungovat a náklad přejede cyklistu. Nechtěl bych to ani náhodou. Navíc dávno existuje elektrická rikša.
Bude to podle mě stejný typ snímače, jako mají průmyslové váhy, tj. hooodně citlivý
Zaujímavá myšlienka. Hlavne tým, že princíp pohonu prívesu je úplne postavený na hlavu. A to ma vždy zaujme. Ako napríklad sklady v Amazone: pracovník nechodí k regálom, ale regály prídu za pracovníkom, ktorá sedí na jednom mieste.