Kromě pouhé pomoci cyklistům však K-Ryole také doufá, že se díky této technologii zmenší množství automobilů, které ve městech kvůli převozu zboží denně jezdí. Startup by je totiž rád nahradil právě kurýry na kolech.
Podle startupu by se pak místa, na kterých dodávky a automobily současných kurýrů parkují, daly využít třeba pro stavbu nových bytů.
„Od běžného přívěsu na kolo se ten náš liší tím, že má na každém kole elektromotor a speciální senzor v místě, kde se vozík přichycuje na bicykl,“ řekl spoluzakladatel firmy Gilles Vallier televizi CNBC.
„Když zrychlíte, senzor to pozná a K-Ryole zabere motorem. Když zpomalíte, přívěs začne brzdit,“ popsal funkce K-Ryole Vallier. Podle něj díky tomu cyklista vůbec nepozná, že za sebou táhne náklad, i kdyby měl vážit 250 kilogramů.
Právě 250 kilogramů je maximální nosnost přívěsu. Těch firma vyrábí pět druhů, každý určený pro jiný typ nákladu. Téměř všechny jsou vyvinuty pro připojení za jízdní kolo, jedinou výjimkou je Modèle Chantier (v překladu Model sklad), který je určen pro používání na stavbách.
Přívěsy K-Ryole v současnosti využívá šest firem v několika francouzských městech. Nejvýznamnějším klientem startupu je v současnosti francouzská pošta, která přívěsy používá v Nantes.