- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rádi.To by si měli Němci jednou uvědomit.
Také přešli na horší práci za horší peníze ???
.
Já jen , že dělníci za tento stav skutečně nemohou
Manažeři můžou za nižší poptávku na trhu, za to že lidi šetří? Zajímavé...
a jaký je rozdíl mezi švarcem a námezníma agenturama??? Snad si nemyslíte, že škodovka bude jednat s každým člověkem jednotlivě
kvuli nejake fabrice na vrtulniky Skodovka nemuze rozsirit areal a presunuje vyrobu na Slovensko, nebo kde. Tyhle problemy muzou zpusobit, ze firma ztrati duveru v tamni podnikatelske prostredi a presune dal na vychod i ten zbytek co tam zustal. Coz dodavam pro ty frajery co si mysli, ze Skoda bude v CR vyrabet do nekonecna..
už si poradila, stavbu posunula o pár metrů vedle a pozemky toho pána již nepotřebuje. Potřebné pozemky již jsou na stavbu vykoupené.
Pokud se budou podniky chtít přesunout tam, kde je levnější pracovní síla, protože tady si ti "šmejdi" zaměstnanci a odobory dovolují už chtít až moc za svou práci, tak si nepomůžou. Pokud se do menší chudé země X přesuně třeba 10 větších podniků, tak i ti "nejhloupější" budou chít pracovat u toho, kdo jim nabídne nejvíc. A tak to bude pokračovat pořád, dokud cena lidské práce nebude téměř na stejné úrovni jako tady a chudáčci kapitalisté budou zase tam kde byli.
Přesně tak . Čínský dělník dnes také pracuje za daleko lepší peníze než před deseti lety. Dnes již řada firem i opouští Čínu díky drahé pracovní síle a jdou do zemí jako Laos,Vietnam...atd. Ale to není řešení. Přijdou doby , kdy si nevyberou .
Navíc... u plně automatizovaných výrob je cena lidské práce marginální záležitostí. U nás jsou dodavatelé , kde pracuje 400 zaměstnanců a 1500 robotů. Kdyby měli takovou firmu přemístit někam do Asie , nadělají si do bot. To , co ušetří na zaměstnancích zase vyhodí za logistiku.
trochu nerozumim nekterym komentarum. Co je za problem presun zamestnancu v ramci firmy, kdyz v te firme nabihaji nove projekty (rapid, octavia 3, seat....). Ano, problem je to pro zamestnance kteri jiz nebudou treba, ale pro zbytek je to prilezitost. Ty hlouposti o odborarich a jine sejckovani o presunu na vychod ani netreba komentovat..... :)
>>>>>>>>> třeba Rumunská Dacia prodala minulý rok 980 tisíc automobilů a letos Dacia plánuje prodat 1, 2 milionů automobilů a nestačí vyrábět ty Logany a Dustery..
PS : když se daří Dacii tak si myslím, že Škodovce se povede stejně dobře.
Za rok 2011 Dacia 980 tisíc aut? Letos 1,2 milionu??? Když v roce 2010 to bylo 342 tisíc (http://www.daciagroup.com/sites/default/files/raport_de_gestiune_al_consiliului_de_administratie_al_automobile_dacia_sa_31.12.2010.pdf)?
Zkuste si nejdřív zjistit veřejně dostupná fakta.
jezdil jsem 1000MB i S100, ale co koupit dneska? Jsme dva, někdy víc. Valibuk Fabka se mi nelíbí, Rapid je moc dlouhý a Citigo malé. Takže mám Clio.
Tady se evidentně někdo snaží předbíhat událostem a hledat či možná vytvářet problémy, které ještě neexistují. Zaměstnanci mají nějakou pracovní smlouvu a ta je závazná pro obě strany. Pokud není porušována, tak se nic neděje. Zrovna v případě Škody Auto jsem zatím nezaznamenal nějakou velkou nespokojenost zaměstnanců. Jsou jiné velké firmy, které obchází zákony a snaží se zaměstnance odírat, jak to jde.