Diskuze

Šéf firmy Henkel: Víme, co Čechům voní

Do reklamy na prací prášky a kosmetiku dávají ročně takřka miliardu korun, to je čtvrtina obratu. "Jinak bychom neprodali," říká Günther Thumser, středoevropský šéf německé firmy Henkel. Výrobce Palmexu nebo Persilu, aviváží Silan nebo barev na vlasy Palette patří mezi pět největších inzerentů v ČR.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Vilém Hynek Jarmila

24. 3. 2008 13:47
více odvahy

Levandule mi chybí, stejně jako Coca Cola s vanilkovou příchutí, kterou mají jen v sousedním rakousku :((.

0 0
možnosti

Jarmila

24. 3. 2008 15:27
Re: více odvahy

mi chybí Hynek ;-(

0 0
možnosti

NEVER

23. 3. 2008 19:32
Nikdy nebudu

kupovat zboží by Henkel....a podobný sajrajt testovaný na zvířatech....můžou si dávat reklamu na idnes, kamkoliv, za kolik chtějí......a i když je jejich šéf "vševěd"....nikdy mr.bossRv

0 0
možnosti
CK

Chlupaty Knedlik

22. 3. 2008 23:13
Hmmm

Steindler s Vavrou v Ceske sode by na tom postavili paradni dil Alles Gute........

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

23. 3. 2008 10:06
Je to pravda

Vtipne na tom je, ze sef ceskeho Henkelu ma naprostou pravdu.

0 0
možnosti
I

ipomore

22. 3. 2008 21:17
Opravdu vědí????????

Jěště jsem neviděl prášek se svěží chmelovou vůní.....nebo znakem TUZEMSKÉ plachetnice!!!!!!!!

0 0
možnosti

Jirka

22. 3. 2008 18:30
Co?

Těm smradům z prášku říká vůně? Se zbláznil. My doma používáme zásadně přírodní věci, takže nějaký chem.konglomerát typu Henkel nemá šanci:-P

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

23. 3. 2008 10:08
Bez vas, Jirko, jsou nahrani...

Jirko, bez vasi jedne domacnosti se Henkel opravdu podela... ;-) A mimochodem, tipnul bych si, ze tak jako tak pouzivate v domacnosti mnoho vyrobku od firmy Henkel. Napriklad lepidla. Nebo cistici prostredky. Atd.

0 0
možnosti

qescob

22. 3. 2008 14:49
Plyn...? :-)

to jste věděli už za 2. světové...;-D

0 0
možnosti
KJSP

Oóó

22. 3. 2008 14:27
1 miliarda z kapes spotřebitelů

Kdyby neplatili reklamu a o tu čtvrtinu snížili ceny, tak by také prodali.

Reklama je svinstvo.

My se zásadně vyhýbáme výrobkům, na které běží hodně reklamy.

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

23. 3. 2008 10:10
Reklama se vyplati

Reklama se jim vyplati. Mimochodem, bez reklamy by v zadnem pripade nebylo mozne snizit ceny praciho prasku o 1/4. Mozna o 5%, ale rozhodne ne o 25%.

Hlavni ale je, ze vase domacnost je tak zasadova, a ZASADNE se vyhyba vyrobkum, na nez bezi reklama. Bozinku, vy jste tak obdivuhodni lide! Diky vam se vsechny ty fuj giganty jako Henkel pres noc zhrouti... ;-)

0 0
možnosti

venomacek

22. 3. 2008 13:37
starší test na IDNESu

http://data.idnes.cz/g/eko/infografika_prasky.html

Jak už tady někdo psal  -  velký nákup drogerky plánuju při služebce/výletu do Německa, u nás jsou ceny strašně přepálený.

0 0
možnosti

IPES

22. 3. 2008 11:40
špína je zažraná

myslím, že to se sem docela hodí.......

http://www.youtube.com/watch?v=5g3Qc5fY3As

0 0
možnosti

Tomas

22. 3. 2008 11:23
Draho

Chybí tam zásadní otázka - proč jsou drogistické a kosmetické výrobky v ČR výrazně dražší než v Německu i jinde - reklamou to asi nebude, tou masírují všude.... Jinak je to krásně vidět - čím víc má výrobce reklamy, tím jsou jeho značkové produkty dražší, ne však zákonitě lepší než konkurence.

0 0
možnosti