- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zda zde bude vladnout zavist
nebo postupne vznikne rada uspesnych ceskych firem je jen a jen na VOLICICH
Proč levice kamarádí s miliardáři a ničí střední třídu!!!
http://pavelkohout.blogspot.co.uk/2005/11/pro-levice-kamard-s-miliardi-ni-stedn.html
co dodat :-//
Závist je nejpoužívanější slovo pravičáka. Vzhledem k tomu, že slovní zásoba pravičáka čítá maximálně tak 300 slov a většinou jsou to odposlouchané fráze od Klause (vždycky mně pobaví slovní spojení "sahat po kotníky" z hlavy Václava Klause juniora a jiné perly perel), tak je to poměrně velký procentuální podíl.
jasne ze odborari do busenissu nemaji mluvit ale vnimam to jako jasnou odpoved na nesmyslne pozadavky spanelskych odboru netusim jaky z toho ma Seat profit ... ... ...
-
to ze se Rapid etiketuje pro jejich trh jako Seat je na rozhodnuti vedeni
zrovna tak jako vyroba ... ... ...
-
horsi az KSC v Cine udela dalsi pokroky tam uvarili soudruzi nebezpecny MIX Marx-Leninismu ...
Obrana domácího kapitálu
Kapitál sám o sobě nemá národnost, ale kapitalisté ano. Mívají dlouhodobější horizont, investují do rozvoje a vzdělání místní populace, přispívají na kulturu a dobročinné účely...
... Zjistí, pokud není úplně zaslepený, že silný domácí kapitál má smysl. Skutečné bohatství je tam, kde kapitalisté žijí – kde se čerpají dividendy a kde se většina těchto dividend utrácí nebo reinvestuje. Čím vyspělejší země, tím větší role domácího kapitálu...
Český domácí kapitál není zdaleka tak silný jako kapitál americký, britský nebo třeba švédský....
Pavel Kohout
Vůbec nechápu, jak se snaží někdo ovlivnit svobodné počínání MAJITELE továrny. Když už se to jednou prošustrovalo, tak je snad hotovo, ne? To je stejný, jak církevní restituce. Nebo co to je za nový moresy prodat něco (vrátit) a pak novému majiteli kafrat do toho, co dělá...
Víte vůbec, že do dozorčích rad akciových společností typu VW nejen u nás, ale i na Západě je podle zákona obsazena nejméně z 1/3 dozorčí rady zaměstnanci?
Nevíte, že? A proto se tak prostoduše divíte, že "kafrají" do činnosti podniku.
Cituji z obchodního zákoníku :
"Má-li akciová společnost alespoň 51 zaměstnanců, volí zaměstnanci nejméně třetinu členů dozorčí rady, stanovy mohou určit, že volí až polovinu členů. Stanovy rovněž mohou zakotvit volbu části dozorčí rady zaměstnanci i u akciových společností s méně než 51 zaměstnancem."
jsme montovna...a za chvilku nebudeme ani to...pod rudým praporem odborů
To se vám zase povedl blábol - to, co je dnes pouhá montovna, bylo "pod rudým praporem" plnohodnotná továrna s vlastním vývojem a vlastním marketingem.
Čím to vlastně myslíte?
Když se v Česku začalo vyrábět Toledo, odbory stávkou nehrozily. ... Zajímavé.
Vaši schopnost logického myšlení vám nelze závidět. Chápete vůbec, že odborům jde o to, aby jejich spoluzaměstnanci měli práci - proč by měli stávkovat, aby práci neměli a měli ji raději Španělé?
U některých příspěvků se nestačím divit.
me by spis zajimalo jak to SUV bude vypadat a co bude mit pod kapotou a s jakou cenou se budem potikat kdyz clovek bude chtit pohodli. At ho vyrabi treba eskymaci ale kvalita by se mela dodrzet a nevim jak na tom jsou spanele ikdyz nektere kusy znacky seat zatim jezdi..
no a není to tak trochu logické když u nás s rapidem dělají toledo a v martorellu budou dělat s Q3 toho sněhuláka...přeci jenom jde VW hlavně o peníze
Je to útok na lidskost, říkají odbory...zatímco možnost zabít své dítě se považuje za právo matky.
Čeští pindalové na zdejší diskuzi chtějí, aby nová pracovní místa vznikla radši ve Španělsku, než zde. Ve Španělsku si určitě také všichni přáli, aby se Toledo vyrábělo v Mladé Boleslavi, včetně odborů, které dozajista ani nehlesli. Tohle se nedá již více nijak komentovat.