- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Mladší ročníky nejsou už tak manuálně zručné" - To je přesné. Lemplové, co umí akorát točit volantem, chrlit rádobychytré fráze z pusy a lakovat si nehty. Jenže toho se nenajíme. Celá EU je odsouzena k totálnímu vyhnití
Ale blbost, akorát už nikdo nemá chuť kutit půl dne sám, co odborný řemeslník má hotové za půl hodiny, protože to dělá už potisící.
Čemu se divíte v zemi, kde ve vládě sedí strany jako VV či TOP...
marketing dělá divy,
na ajfoun nebo ajpady se dokonce stojí při zahájení prodeje fronty...
Vskutku zajímavé grafy, kde vyšší sloupečky znamenají menší hodnoty (narážím na tržby).
si myslí že ty slevy spadnou z nebe. No většinou je to tak že se na zboží napíše vyšší cena a pak se vydává za slevu, pak se oderou dodavatelé a zaměstnanci až na krev.
To se divím, že je ještě nikdo nezažaloval za klamavou reklamu s kolem štěstí. Když se podíváte na jeho obrázek v reklamě, tak jsou tam slevy 30, 50, 80, 100% a to hned po sobě. V reále ale vypadají slevy na kole štěstí úplně jinak.
abych si mohl dovolit slevu v mountfieldu.Sice mě teda dost štve že nedostanu ty fantastické služby jako že mi to dovezou a předvedou jak se stím pracuje,ale nejsem trouba co neumí nastartovat sekačku.stejné zboží levnější o 50% a lepší kvality seženete upně všude
Nějak v článku postrádám zmínku o kole štěstí, přestože je to nadpis jak hrom. To už radši napíšu "Mountfield zvedl zisk o čtvrtinu", "možná i díky kolu štěstí"