Vlajková loď Karlovarských minerálních vod, které vlastní italský podnikatel Antonio Pasquale, zamíří v nových šatech zatím do trendových a luxusnějších restaurací.
Ty budou muset za design připlatit, minerálka od Pininfariny bude totiž dražší než klasický střih.
Kolik si slavné italské studio za návrh naúčtovalo, odmítli zástupci Karlovarských minerálních vod s odkazem na obchodní tajemství uvést. Nová lahev však nenahradí současnou klasickou třetinku, obě budou na trhu souběžně.
Podle Ondřeje Postránského z Karlovarských minerálních vod byla volba studia Pininfarina jednoduchá - jde podle něho o absolutní jedničku ve svém oboru. Pininfarina navrhoval kromě sportovních karoserií i klasické pro vozy Alfa Romeo, Lancia, Fiat či Peugeot.
"Převléknout kabát - tedy změnit obal - je známá a úspěšná strategie. Udělali to nedávno i takové společnosti jako je Coca Cola nebo Camel a ti byli dlouho velmi konzervativní," říká šéfredaktor Strategie Jan Kučmáš.
Podle něho je pro úspěšnou propagaci a prodej výrobků nutná inovace. "Jinak si lidé začnou myslet, že firma zaspala dobu," vysvětluje Kučmáš. „Změna obalu a umístění zatím do luxusních restaurací naznačuje, že by mohlo jít i zkoušku trhu, jak nový tvar láhve přijme. Zmíněná Coca Cola svojí proměnu také ještě upravovala,“ dodává.
V nových lahvích s logem Pininfirana bude Mattoni prodávat kromě klasické minerální vody i variantu jemně perlivou pod označením Jemná a neperlivou pramenitou vodu Aquila Aqualinea.
Designér Serggio Pininfarina navrhl novou lahev pro minerálku Mattoni |
Tradiční lahev 'mattonky' s nástupem nového modelu ze stolů restaurací nezmizí. Nová lahev minerálky podle italského střihu bude zatím v luxusnějších podnicích. |