- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je zajímavé že má problémy jenom česká(která není vůbec česká)
Jsem u 'CS 40 let a žádné problémy nemám
KB a její komplikované bankovnictví a pokud chci zadat prikaz k uhrade,mohu jedine z PC na kterem je certifikat....
mBankuji bez poplatku s funkčním internetovým bankovnictvím
Login a heslo... co víc je potřeba
Já jsem klientem ČS a naprostá spokojenost Baví mě ty výkřiky frustrátů pod každým článkem o ČS, které soudí ČS podle stavu před 25 lety .....
To věřím. Já byl taky spokojený - jenom jsem neviděl žádný důvod jim za svoji spokojenost platit, tak jsem spokojený jinde, kde za to neplatím nic.
Jeste by to chtelo clanek o tom, jak dobre funguje diskuze idnes, jooo vlastne to neni potreba, vsichni diskutujici o tom vi..
rejpou se v tom od soboty... asi updatovali špatný software :-).
zkoušel jsem to teď a jede to
Jo, do té banky jsem ze spoři přestoupil a ročně jsem ušetřil 3.000,- Kč jen za vedení účtu.
Již více než rok mne to vůbec netrápí. A jsem tomu rád!
Česká spořitelna má pochopitelně mnohem více problémů. Např. s klienty, kteří vyžadují její služby ...
Konkrétně ? To už doložit nedokážete, co ? !