ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: ČTK

Více vlaků jelo na čas, ale ne všude. Pokuty padaly za chybějící vagony

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Tradičně nejnespolehlivější linka v Česku mezi Prahou a Ostravou se vloni opět mírně propadla a zpožděných na ní jela celá čtvrtina vlaků. Na dalších dálkových trasách se nicméně dopravcům podařilo množství zpožděných vlaků snížit.

To je případ třeba spojení Prahy, Karlových varů a Chebu, kam bez zpoždění, tedy lidově se sekyrou do pěti minut, dorazilo zhruba 88 procent vlaků. O rok dříve to bylo ale jen o 80 procent a linka se tak řadila mezi ty nejméně spolehlivé.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se