- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super. Ale chtělo by to hlavně modernizovat, nebo alespoň udržovat, současné soupravy. Berounka má tak často mimořádné řazení vozů, že je vlastně standardním. Zda půjdou otevřít dveře je docela loterie. Nedávno jsem jel ve vagonu, který si pamatuji z 80. let - jenom místo koženky byl filc. A úklid je další perlička - pokud se souprava otáčí na Smíchově, tak uklízečky zvládnou uklidit celý vlak asi za 3 minuty. Prostě jenom táhnou koště za sebou a posbírají odpadky, které leží na zemi...
Ten jeden vozíčkářský flek je docela vopruz, celou cestu koukat do plechu.
To ho mohou rovnou strčit na záchod. Heh
Kdy už konečně nějaký vlak odveze mě a mojí motorku z Prahy do Itálie?
... především pro linky do Berlína, Hamburku neboé Vídně.... nejrpve budou na trase mezi Prahou a Bohumínem...
Asi propadám ze zeměpisu
Nejdřív ho dají na zkoušku na Ostravskou větev aby vykrylo výpadky Pendolína z důvodů instalace systému ETCS. Takže provoz do Bohumína bude "zkušební" provoz s cestujícími.
A jak je to s nízkopodlažností?
Tak tímto vlakem můžou cestovat papaláši po republice.
Mám radši tyto velkoprostorové vozy, když chci pracovat, tak si rezervuji místo u toho stolku, to je pohodlí a taky mi to paradoxně přijde jako větší soukromí, než sedět s dalšími 5 lidmi v kupé, no byly doby, kdy se tam rvalo do kupé 8 lidí.
Okno otevírat ve stanici nepotřebuju.
Nejvíc se mi líbí asi dvacet foto ministra Kupky z celkových 25
Mně se zase líbí, že novináři dorazí na prezentaci moderního vlaku za účasti Ministra ČR a vypadají u toho jako boveráci. Alespoň trochu soudnosti by mohli mít...