- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po D1 jezdím dost často a zatím jsem tam byl jenom jednou za deset let...
Chyba! Podle mě nejlepší, co ve směru na Prágl je.
i na ty rolety misto silnice co nazivate dalnice.
To jako, že jim bude také nevyhovovat nebo také vyhovovat?
Chápu to tak, že odchylka od normy bude menší.
je šílenost.
To už je snad lepší postavit komplet nový šestipruh, poněkud přímější než nesmyslně trasovaná D1, tu zavřít, rozorat a rekultivovat...
V cem spociva nesmyslnost trasovani D1?
Ja jen, ze at se divam na mapu, jak se divam, tak mezi Prahou a Brnem uz o moc primejsi spojnici vybrat nelze.
Zajímavý je, že jak U rybiček, tak OMV u Jihlavy nemají připojovací pruh, je tam přímý napojení do zpomalovacího pruhu. A zatímco U rybiček leží ŘSD nějak v žaludku, tak gigantický OMV u Jihlavy nikomu snad nevadí...
U Jihlavy už to neplatí. Už se nenajíždí do stoupacího pruhu, jako dřív, ale připojovací pruh se mění ve stoupací.
a cast od JIhlavy po Brno je temer neprujezdna? Uz skoro vsichni tam jedou vyhradne levym pruhem a posledni dobou totez delaji i nakladaky. Az rozIebou i ten levy pruh, kudy se bude jezdit pak?
odstavnym pruhem
na upravu pripojovaciho pruhu a rozsireni parkovaci kapacity nebude vyssi nez onech 37,5mil Kc, ktere majitel pozadoval jako kompenzaci za zruseni spojeni s dalnici. Resp. ze si vicenaklady spojene se shodnocenim soukromeho majetku uhradi. Jinak jsme presne u toho, co se resilo nedavno u prazskeho oruhu. Nehospodarne vynakladani verejnych zdroju pri zhodnocovani nemovitosti 3. stran.
Ona celá ta modernizace D1 je šílenost. 10 let trvající oprava....to musel vymyslet blázen. Raději se měla urychleně dokončit dálnice z Hradce do Mohelnice a až potom začít opravovat D1. Jediný důvod pro takové nsmyslné rozhodnutí, který mě napadá, je kalkulace s velkými problémy a s tlakem na co nejrychlejší dokončení, čímž se otevře spousta možností k navýšení rozpočtu
Ne, jediným důvodem pro takové rozhodnutí je nedostatek peněz.
Podal proto rozklad na ministerstvo dopravy proti stavebnímu
povolení na modernizaci dálnice, čímž mohl výrazně zdržet začátek oprav
dálnice D1. Po dohodě s ŘSD rozklad stáhl.