- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ryanairem písemně zřekl, by tento poplatek platit nemusel a neměl.
já bych to nazval a prodával pod názvem " Poplatek za blbost EU úředníků"
budou sbírat do rakve.
Ryanair palivový příplatek neúčtuje, to byste už za tu dobu, co se věnujete letenkám mohl vědět....
Je to 50Kč, které si platím za jistotu, že mám jistotu, že v případě jakýchkoliv myslitelných problémů s letem o mě bude postaráno a nepřijdu o peníze, to mi přijde jako adekvátní částka.
A aniž to Ryanair přizná, samozřejmě mu to může i pomáhat v tom, že zákazníci mají pak větší důvěru v létání, když se nemusí bát že zrušením letu přijdou o peníze.
Kde je problém? No tam, že o peníze přijdu, když let nezruší.
Pokud je tohle pravda, tak se za pár let můžeme těšit na podstatně levnější letenky. http://www.aletenky.cz/novinky/ikaros-vime-jak-z-krize-ven
Osobně bych se vůbec nebál do takového letadla sednout. Určitě to budou mít po stránce bezpečnosti promyšlené. Kdo by nechtěl letět za pár korun
otočíme kalendář, a vida: prvního dubna!
Uprimne receno jsem letel s Ryanarem jednou z Brna do Londyna a stezovat si nemuzu. Dohromady byla cena za zpatecni letenku a vsechny poplatky pro 2 osoby pod 5000,-Kc. Letadlo bylo plny (2 volna mista) a letelo nacas. V Brne mel kufr o cca pul kila vic a nedoplacel jsem nic. Vytisknout palubni listek nebyl problem. Nejvetsi problem byli cestujici, co meli 3 prirucni zavazadla a rozcilovali se, ze po nich chteli priplatek, pritom v dispozicich bylo vsechno popsano i rozmer prirucniho zavazadla. Pokud pani mela lodni kufr a pokousela se ho narvat do toho boxu pro overeni rozmeru a neslo to, pak to je jeji chyba a ne Ryanaru.
Letěl jsem s nimi vícekrát a vždy v pohodě. Nechápu že někteří lidé si nejsou schopni přečíst podmínky, koupí letenku za Ł3 a remcaj že si musí vytisknout pal. vstupenku. Rozměry zavazadel jsou jasně dány, nechápu idioty kteří se snaží dostat na palubu tři almary a ještě se rozčilují.
jelikoz me toto tema velmi zajima, casteji se zde i vajadruji. rekl bych, ze zde diskutuji 2 skupiny. ta prvni, to jsou ti co chapou veci spravne a chapou i to , proc se tak ryan chova. ta druha skupina je zaslepena vlastnosti, ktere se rika zavist, zavidim vsechno a vsude, projevuje se to tak, ze to nemam rad a zkritizuji to. druhe skupine vzkazuji: ryan si nemohl vybrat, jestli bude kompenzace vyplacet nebo nebude, on musi, VY s nim ale letat nemusite, vam pravo svobodne volby zustalo ...
U nás to takhle funguje dávno, za každý nový zákon za ochranu spotřebitele si spotřebitel připlatí.
Nejhorsi spolecnost s jakou sem kdy letel.A ze letam celkem dost a nejen po Evrope.Nejhorsi sluzby co jsem zazil.Pokud lidi nemusite,nelitejte s touto spolecnosti,radsi si vyberte jinou.Jednou sem letel z Dublinu.Vnitrek letadla vubec nepusobi utulne.Jen co jsem nastoupil,uz sem mel chut vystoupit.Musite si tisknout samy letenky a kdyz ji mate spatne,tak Vam ji radi na letisti vytisknou.Za nadherne vysoky peniz..Zavazadlem staci prekrocit jen pul kila a je problem.Dokonce premeruji zavazadla a pripadne se plati za nadmernost.Diky tomuhle jsem na ceste z Dub nechal za cestu dvakrat tolik!Preju jim krach!Za to u jinych dopravcu,kde jsem mel i 2 kila navic,jen mavli rukou,ze prominou.Zadnou letenku jsem mit nemusel,nasli si me v PC.A hlavne jeste nikomu,skutecne nikomu nevadilo me velke zavazadlo,abych za neho musel extra platit.Jediny komu to vadilo bych hnusny Ryanair.Nejhorsi,nejhorsi,nejhorsi....neletat!!!!
Pokud opravdu litas tak casto, jak pises, tak prece musis znat rozdil mezi lowcostem a tradicnim dopravcem, takze te podobny veci nemuzou prekvapit.