Diskuze
RegioJet žaluje dráhy o stamiliony kvůli cenám mezi Prahou a Ostravou
Děkujeme za pochopení.
V17i57k52t35o43r 67S42u42c78h56o43ň
Již déle sleduji zprávy o RegioJetu a chování jeho vlastníka p. Jančuru. P. Jančura by si měl uvědomit, že:
- národní dopravce ČD v této zemi "podniká" v ČR na základě zákona č. 266/1994, Sb., o drahách, ve znění pozdější právních předpisů. Je dle ust. § 24 odst. 1, 2 jako veřejný dopravce je povinen zajistit "...uspokojování obecných přepravních potřeb podle předem vyhlášených přepravních podmínek, zveřejněného jízdního řádu a tarifu". Další povinnosti dopravce viz §§ 35 a 36 cit zákona. ČD takto pokrývá poptávku (uspokojuje společenskou potřebu) na celé provozované síti drah v ČR. Zda ve vyhovující kvalitě, či nikoliv to ať posoudí cestující - ale poptávku zajišťuje.
- p. Jančura se svým RegioJetem , potažmo střízlivě mnou nazvaném "pojízdním cateringem" podniká na své podnikatelské riziko, a to ještě na nejlukrativnějším segmentu dráhy Ostrava (Žilina, Třinec) - Praha.
O kvalitě vozového parku, lokomotiv a obsluhujícího personálu se zmiňovat nebudu, hodně se o tom píše na jiných drážních serverech.
Pouze jedna konkrétní událost ze soboty, 24. 08. letošního roku. Spoj IC 1010 z Třince do Prahy tak dlouho zvyšoval zpoždění až bylo po cca hodině oznámeno jeho zrušení pro poruchu lokomotivy.
A takový dopravce by chtěl penalizovat ČD za "maření" svých nekvalitních služeb a svou prodělečnou činnost
L73u71k93a81s 91N69o62v16a22k
A to se chce cpat do taxisluzby, tam si udela taky peknou sekeru :)
R50a70d19i25m 48Š86o11l72c
Taxislužbu avizoval od začátku léta a stále nic...
D61a31n62i26e54l 37S70c50h50n32i92t81z81e34r
Když tak čtu diskusi, tak významně záleží, jak je článek k Jančurovy napsaný.
Pozitivně nebo negativně, diskutujících to ovlivní silně. Byly články, jak se RJ přes konkurecí zvyšuje kvalitu, a negativných příspěvku minimum.
Kdežto ČD a jejich ztrátové hospodaření a mld. dotace, jsou negativní příspěvky a nejde přehlédnout.
R11a79d76e35k 20J21a18n29a10t65a
Mě by zajímalo, kde jste četl ten negativní článek o Regiojetu.
To asi nebylo na iDnes, že? :-)
L31a66d86i42s19l93a80v 40P68a26s35t80o56r26e66k
Brekot Jančury je rajská hudba pro mé ušiska :) Když na to Ježuro nemáš, tak tam nejezdi. Tramvaje tvoje 30 let staré vergly rády nahradí.
J20a50n 29N39o23v39á28k
Já nějak nechápu, hospodaření ČD. Jsou ve ztrátě. Pak přijdou 2 konkurenti, cena jízdenky jde na 1/3 a ČD jsou najednou v zisku?
D25a68n39i48e23l 76S88c64h42n31i95t47z33e69r
a vo tom to je, že to nechápe nikdo, kromě Žaludy.
T83o18m40a38s 21N50o22v17o75t98n29y
Dobrá strategie, jak se dostat zase do médií a udělat si reklamu zdarma i když z té žaloby pravděpodobně nic nebude.
J19i52r11k66a 10D69v52o48ř12á50k
Stejně jako z té předchozí do Bruselu. Kdo by si na ni ještě dnes vzpomněl, že?
A70l80a14n 51Ř14e83p13k83a
Aha, takže když bude třeba Globus ve ztrátě, protože Kaufland prodává příliš levně Globus se tomu musí aspon částečně přizpůsobit, tak pak po Kauflandu může chtít ušlý zisk? ... Tak ať Jančura nerozlévá tolik kafe zdarma a zdraží občerstvení, když mu to nevychází finančně. I když osekat žlutý servis, tak s ním zase asi nikdo nejezdí...
J18a91n 96N35o42v87á10k
Když něco neznáte, nebo nechápete, tak se zeptejte a nevytvářejte nesmyslné teorie.
M12i88r15e17k 92Š39u28r13g33o87t
Jančurovi nakopal pozadí Leo Express, který nás nevozí starými, repasovanými vagony o hodinu déle v porovnání s Pendolinem. Já osobně v současnosti jezdím zásadně s Leo Expresem, který má rychlou soupravu jako Pendolino, 160 km/h, čas jízdy jen o 10 minut delší než Pendolino, ale za výrazně nižší cenu v předprodeji.
Jančura je pěknej hajzl ! Byl to on, kdo tvrdil, že České dráhy se svými vlaky srazí na kolena, protože ČD jezdí za příliš vysokou cenu. České dráhy jsou samostatným subjektem, který má právo dělat svou cenovou politiku podle svého uvážení, stejně jako Regiojet. Dokud Jančura nedokáže, že nízké ceny u ČD dotoval stát, nemá co ČD žalovat.
Jezdil jsem Ostrava-Praha-zpět s ČD. Kdysi Ostravan, pak Pendolino.
Následoval Regiojet, sice se starými repasovanými vagony a o hodinu déle, ale levněji.
A Jančuru, jak jsem zmínil, porazil Leo Expres, na který Jančura nemůže, tak se chce zahojit na ČD.
T97o41m60a53s 98P31a28v66l14a68t57a
Každý máme jiné preference, leošovou tramvajovou soupravou tak max. po městských aglomeracích. A ohledně cen? Když v Praze prodám 100 rohlíků za 10 korunu jeden, protože tam žije přes 1 mio obyvatel, můžu v Horní Dolní kde jsou dvě konkurenční pekárny obě zničit cenou 0,10 za rohlík, protože to prostě dosypu z Prahy. Navíc mam akcionáře, který si ode mě koupí svou jinou firmou každý rok pece na pečení a nechá mi je k užívání, eventuelně je zase přepíše na mě. A nezapomeňte, rohlíky musím péct za každou cenu ve státním zájmu, takže klidně za tu stovku No a nesmíme zapomenout, že investice nejdou z mých peněz a o nějaké zodpovědnosti za finance mě svěřené, nemůže být ani řeč. Akcionář přivře oči
J16i98ř18í 33K71r25e20j26č54a
Pane Dolňíček,co takhle místo toho věčného mínusování napsat nějaký smysluplný příspěvek?
J74i34ř21í 69J50i59n95d42r33a
Takových je tady více. Nezlobím se na Janotu, Trogla kteří argumentují.
J52i76ř79í 62K15r51e51j39č19a
Je zajímavé,že například na trati Nová Bystřice . Obrataň ČD jezdit nechtěly a trať měla být zrušena. Dotace,kterou nabízel kraj se jim zdála příliš nízká a myslely si,že si takto vyvzdorují vyšší dotace. Dnes tuto trať provozuje soukromá JHMD , všechno funguje normálně a soukromník má i zisky. Když se i na ostatní regionální tratě pustí konkurence,tak se o ty dotace pobije více firem a cena zcela jistě klesne. To bude to nejlepší pro daňového poplatníka.
R77a68d37i28m 52Š94o88l96c
Tam je to ještě trošku jiné. Koleje vlastní též JHMD a to dostává celkem slušné dotace od SFDI právě na údržbu kolejí. A mimochodem bylo prodáno za 1,-- Kč. To je taková privatizace po česku stejně jako lanovky, které Č(S)D měly.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...