Diskuze
R35 chceme vést přes Český ráj, řeklo ministerstvo životního prostředí
Děkujeme za pochopení.
CZECHcz
peníze
Mělo by to stát co nejdříve a co nejkratší trasou. Stavba prodražená nesmyslným ekologickým odporem stojí hlavně nás daňové poplatníky neuvěřitelné částky. Kolikrát lidi podepíšou ovlivněný demagogií křiklounů jakýkoliv protest, jen proto co kdyby měl pán pravdu. Jenom kličkování dálnice zvyšuje zatížení přírody více než kdyby se stavělo nejkratší inteligentní cestou. První zatížení začíná jenom zvýšením obrovského množství nutné těžby na položení materiálu za každý metr navíc. Osobní a nákladní auta potom budou několik desítek let muset jezdit po delší trase, což je nejhorší příspěvek co nám tu naši ekologové zanechají. Nejenom více zanechaných exhalací za každý ujetý metr, ale i pneumatiky, výměny olejů a jejich likvidace, zimní údržba musí nakrmit i více solných prostředků do těchto metrů a hromada dalších nákladů co tu přírodu vysávají. Peníze co nás stojíte, by se dali využít třeba v nemocnicích. Nechci ani domyslet kolik miliard ekologové nás již stáli.
jarwampaa
Re: peníze
když už to tam jednou vybetonuješ, NIKDY to nepůjde vzít zpět... a to nejsem žádnej ekoterorista, řepku, sluneční elektrárny a dementy, co se přivazujou před každej smrček nesnášim... ale mám rád Český ráj a jeho výhledy.
nejlepší by bylo to rozdělit: třetina republiky beton, třetina řepka a třetina zrcadla. stromy a pěknou přírodu nepotřebujeme, dyk to stojí prachy a brání ziskům!!!
ČSLA
tu dálnic je nutno vystavět
přece tu jakoby rádoby rychlostní silnici Trutnov-Hradec Králové, kde každý kilometr je obec, čili omezení na padesát, nemyslíte vážně, to je takový humor, jenom, určitě..jelikož oblast východně od Turnova je samý kopec a skála a je to oblast , kde se Český ráj(CHKO) už prakticky líbá s Jizerskými horami(CHKO) a Krkonošemi(NP), tak je nutno volit cestu bolestných , ale pro život nutných řezů. Bude to drahé, bude to bolestné, ale musí se to stát. Třeba i místy by mohla vést v tunelu, pár set metrů, aby zvěř mohla volně přecházet a veškerá příroda dál volně fungovat, proč ne..ale je nutné tu řez udělat. Stávajíc stav je...ABSOLUTNĚ ŠPATNÝ.
ČSLA
Re: tu dálnic je nutno vystavět
pardon, motám Turnov za Trutnov..samozřejmě myslím rychlostní silnici číslo 35-442..Turnov-Hradec Králové
Mr.Kef
není třeba..
Jezdím pětatřicítkou až za Olomouc a nemám zrovna pocit, že část Turnov - HK by byla tou nejvytíženější.
Cesta Liberec - Hradec trvá většinou kolem hodiny a půl. Myslím, že by v pohodě stačilo dodělat pár obchvatů větších obcí, malé a krátké zabezpečit a zrychlit průjezd. Každých 8 km vytvořit extra pruh pro předjíždění, střídavě pro jeden a druhý směr.
Je ale pravdou, že důvodem proč rozšířit 35 do 4 jízdních pruhů není až tak současný provoz, jako vytvoření alternativy k D1, kterou při cestě "na čas" raději nevyužívám.
To ale pak nezáleží jen na tomto úseku. Dalších 100 km je to z HK do Mohelnice. O tom se zatím ale vůbec nemluví. A co Svitavy - Brno. Taky by to bodlo...a dalo by se pokračovat..
zetkaa
Re: není třeba..
Máte pravdu, že tento úsek není zdaleka nejvytíženější. Proto byl také v novém harmonogramu výstavby sítě dálnic a rychlostních silnic odsunut daleko za rok 2025. Co se týče harmonogramu výstavby R35, tak prioritou je samozřejmě spojnice Hradec Králové - Olomouc (resp. Sedlice/Opatovice - Mohelnice), který by se měl začít stavět co nejdřív. Teprve po něm následuje úsek HK - Jičín (resp. Úlibice) a spojení z Úlibic do Ohrazenic je navrženo k realizaci jako poslední. Do té doby budou určitě k dispozici nová data ze sčítání dopravy a ukáže se, zda bude rozumnější budovat dvoupruh (s rezervou) nebo rovnou čtyřpruh. Každopádně vedení trasy mezi dvěma částmi Českého ráje by mělo maximálně respektovat krajinný ráz a přírodní hodnoty území.
Dukáty dám na podporu cenzury
To jsou fakt levouni, ti pohůnci na ministerstvu...
Ještě že je státní kasa prázdná a hned tak brzy se nic nehne.
Jenom chudáci lidi, protože se to dá jako koridor do územního plánu a 20 let si v trase silnie v pásu širokém asi 1,5 km nikdo ani neškrtne
Jerry Fletcher
Re: Ani metr!
Jsou Vám aspoň v hrubých rysech známy základní zákonitosti veřejných financí a pojem investice nebo cash flow? V tomto státě, kromě státu samotného, je jen velmi málo firem, které by nikdy neměly provozní úvěr a to neznamená, že ho nikdy nesplatí.
Jakkoliv chápu Váš zápal pro vyrovnané finance, v tomto případě bychom dodržováním této zásady byli zaostalým ostrůvkem uprostřed Evropy.
Jerry Fletcher
Úplně zbytečný článek
Kdo si pamatuje témata "Valík", "východní a severní část Pražského Okruhu" (to už je pojem), "D8", "D3", "R52", tak si snadno spočítá, že R35, pokud tedy vůbec, se bude stavět někdy mezi rokem ...... a ...... (opravdu se to těžko odhaduje).
zdeseny obcan
Re: Úplně zbytečný článek
R/35 slibuji uz dobrych 15 let. Nekolik ohlasenych terminu dostavby jsme uz prosvihli. Dokonce uz za komunistu, v 70. letech se planovalo rozsireni I/35.
Lev----z_Rožmitálu
ono by to šlo
kdyby se ta dálnice zapustila pár metrů do země tak aby nebyla vidět a přes ní se postavily mosty tak aby co nejméně narušila přesuny z jedný půlky na druhou
Norkey
Re: ono by to šlo
Úplně by stačilo, kdyby byly kolem vzrostlé stromy.. jestli se začne stavět v 2020, tak už by jich mohli teď pár vysázet ať to stihne za těch 10 let trochu povyrůst. :)
kobrik
Kdyby jste věděli
Tak tahle dálnice je naprosto bezpotřebná! Copak jste neslyšeli ekologa Korytáře?? Podle zprávy určené Bundeswehru je jedním z hlavních budoucích problémů nedostatek ropy. Je tedy otázkou, jak dlouho ještě může silniční doprava narůstat! Takže vlastně až by se dostavěla tahle dálnice, tak tu už nebudou auta!
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Sterilizace, bělení, dezodorace. Japonská firma z použitých plen vyrábí nové
Japonská společnost Unicharm tento měsíc uvedla do prodeje jednorázové recyklované plenky. Firma...
Čínská menší města zažívají rozmach. Lákají lidi zpět na levnější živobytí
Čínská velkoměsta postupně přicházejí o své obyvatele. Důvodem takzvané zpětné migrace jsou...