- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jakoupak to asi bude mít nosnost? Dovedu si živě představit, co tam hodně lidí bude chtít provozovat...
Budoucnost letecké dopravy: Na Nový Zéland vleže, po Evropě s Ryanairem vestoje
Zaplatíte si na stojáka, letíte na stojáka. Zaplatíte si postel, lehnete si. Tak jednoduchý to je. Pokud by Ryanair létal sedmnáctihodinový linky, postele by měl určitě, protože tohle lidi zaplatí rádi.
Já to nějak nechápu. Nejprve to podle článku vypadá, že postele budou MÍSTO sedadel, což by i dávalo smysl, protože by mohly zabírat stejně prostoru, takže by to leteckou společnost nestálo žádné snížení kapacity - pak se ale samozřejmě nabízí otázka, jak by bylo řešené poutání lidí při turbulencích a při startu/přistání.
Konec ale vyznívá tak, že cestující bude mít jak sedadlo, tak i postel (za příplatek), což ovšem vyžaduje prostor navíc a tedy snížení kapacity letadla - tam se tedy nabízí otázka, jaký to má smysl oproti normální obchodní třídě.
Ma. Business za dvojnasobek economy je velice levny business a rozhodne neni k mani, kdy se vam zamane.
Tady to vypadá, že by to v letadle mohlo zabrat podobně místa jako 6 sedaček, tak by snad příplatek mohl být v rozumné výši ( ne v násobcích ceny sedadla )
To ne. Ja to pochopil tak, ze postele budou navic. Takze si zaplatite standardne za sedacku, a pokud se budete chtit natahnout, tak si priplatite. Ty postele budou behem startu a pristani neobsazene.
Ale to uz dlouhou dobu existuje. Jmenuje se to business class.