Diskuze
Podíl nízkonákladových dopravců na evropském nebi dosáhl už 40 procent
Děkujeme za pochopení.
rhames
Cemu se kdo divi?
Vzdyt prece na tyto kratke vzdalenosti mezi staty evropy je nejdulezitejsi cena letenky! WIZZAIR rulezz :-)
Ajvn
4 z 10 ozeleli jidlo behem letu
4 z 10 ozeleli jidlo behem letu. Holt Evropa .. smutne. :-( V Indii se dosyta ZDARMA najite a napijete i na lowcostovych linkach za lowcostove ceny letenek. A pokud se Vam povede let, ktery ma na trase mezipristani (napr. New Delhi - Mumbai - Goa), tak mate behem letu vsechno 2x !! Tohle je ale tady v Evrope cira utopie. Neni vsechno zlato, co se trpyti. Zapadni civilizace se mnohdy chlubi necim, co je jen ztezi bizuterie.
Damik
Re: 4 z 10 ozeleli jidlo behem letu
v Indii jsou náklady na suroviny a pracovní sílu zlomek toho co v evropě. Nemají důvod nepřidat něco, co je oproti ceně paliva prakticky nic nestojí.
hujersehlasi
Je to tak,
kdyz clovek chytne navic nejakou akci, tak lowcosty nemaji konkurenci... Samozrejme pokud je nekde prestup, je to o hubu, ale da se to. Napriklad my jsme ted o vikendu leteli na koncert do Osla - tam s Ryanair pres Stockhom a zpet s Norwegian Air Shuttle... Byla teda klika, ze jsme meli ve Stockholmu pet hodin, protoze Skavsta kvuli pocasi neprijimala, tak jsme doleteli na Arlando a odtud dve hodiny busem na Skavstu a kdybychom to nestihli, nedalo by se nic delat... Ale jak rikam, pokud je dost casu, neni problem.. A cena 1600,- komplet...
molok
Nechápu, že
při letech po Evropě bez přestupu letí někdo předraženou společností, když rozdíl v ceně může být 2000, 3000 Kč na letenku, ale rozdíl v konfortu takový není a nespraví to ani oběd za ty 3000. Aneb když uvíznete někde ve městě, jdete si odpočinout na oběd za 300ky nebo hledáte internetovou kavárnu s obědem za 2000, 3000, který ale nedosahuje kvality opravdových luxusních restaurací, kde stojí jídlo tyto částky. Je to takové placebo pro ty, co si myslí, že létají v konfortu. Chápu jen pravidelné business zákazníky, kteří přestupují a potřebují 100% garanci, ale tu nemají na 100% nikdy ani u klasických společností. Jinak je to dávání 2000, 3000 navíc za pivko a kus průměrného žvance
honzasl
Re: Nechápu, že
Jednou z těžko překonatelných výhod "klasických" linek je rozumnější odletová a příletová doba (není potřeba si shánět ubytování).
honzajaka
Když
se do toho započítají všechny poplatky, tak už takový rozdíl mezi cenami není, za chvíli zavedou i příplatek za čumění na mraky
Jan9002
Re: Když
Já platil Praha - Thessaloniki a zpět, se všemi poplatky 100 Euro. Zdá se ti to hodně?
Tom Hagen
Lety
A nepřinutí to tedy něco dělat s cenami i ty vysokonákladové dopravce?
jmen0.prijmeni
Re: Lety
Proč by mělo? Na letectví bylo vždy pohlíženo jako na vyšší standard cestování. Rozmachem letectví se tyto služby přiblížily více lidem. Dnes je létání dostupnější a může si to dovolit čím dál více lidí. Pro většinu cestujících existují výrazy jako socky, koupáci, cestáci,.... Jsou ale i lidé, kteří nechtějí být zařazeni do stejné skupiny a ti si rádi připlatí za lepší služby. Je důležité rozlišovat socky v nízkonákladových společnostech, ty co si hrají na bohatší resp. kteří opravdu potřebuji lepší služby, na které se soustřeďují dražší letecké společnosti a pak je tu ještě bohatá skupina, která si platí soukromé bizjety. Z toho plyne, že pouze malé procento létá nejdražšími soukr. společnostmi, největší skupina létá nízkonákladovkami a poměrně početná skupina dává přednost normálním leteckým společnostem. Takže podíl nízkonákladovek pořád poroste, ale není důvod snižovat úroveň a ceny u standardních leteckých společností.
dochud
Podíl dosáhl 40%
Takže až dosáhnou 100%, tak i ty ceny budou 100 a víceprocentní. Takže žádné překvapení a má to logiku.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
Auto by se mohlo stát stabilizačním prvkem soustavy. Místo baterie, říká Daniel Ševčík
Dodává SW pro řízení dobíjecí infrastruktury do Norska, Švédska, Itálie a dobíjecí stanice...
Češi si na důchod šetří na „spořáku“, o možnostech investic nemají dostatek informací
Advertorial Sedm z deseti Čechů tuší, že jim výše jejich budoucího starobního důchodu nebude stačit na pokrytí...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
V kuchyni jsem i brečela, ale zocelilo mě to, říká kuchařka Nemčková
Premium Vždy ji bavilo vařit. A od vítězství v MasterChefu se odrazila do nejlepších restaurací ve Velké...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!