„Představili jsme novou platformovou organizaci a zjednodušili strukturu na úrovni Škoda Group, která přinese další zefektivnění každodenních činností a procesů. Tyto změny budou mít pro zákazníky jen pozitivní dopad a vysokou přidanou hodnotu.“ reagoval na dotazy MF DNES k personálním změnám Jan Švehla, mluvčí koncernu spadajícího pod společnost PPF.
Elhota se ve firmě podílel mimo jiné na projektu vývoje česko-čínské tramvaje 27T vycházející z v tuzemsku známého modelu označovaného jako ForCity pro čínské Čhing-Tao. Herbst byl součástí plzeňského výrobce tramvají a další kolejové techniky třináct let, poslední bezmála rok a půl právě na pozici viceprezidenta pro servis.
To bylo období, kdy tato činnost nebyla úplně jednoduchá. Kvůli narušenému obchodnímu řetězci a nedostatku náhradních dílů se obecně na evropském trhu prodlužovaly opravy a pravidelný servis vozidel, což vedlo k reklamacím a nespokojenosti objednatelů dopravy a cestujících.