- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeeeee, to autor článku zjistil nyní? To proležel min. rok v komatu...
Radši si koupím 10 let staré auto ve slušném stavu za 300k, než nějaké fungl nové Picanto za 140k se švihadly na okna.
Raději koupím nové za milion než staré za 300 tisíc.
Důvod vzrůstu ceny automobilů obecně včetně ojetin: Green deal.
Ano, mám na lemu zadního blatníku začátek koroze (japonští inženýři to zas tak neřeší), a co.....? Na to to nejezdí. Mne zajímá, jak je na tom motorově a jak je spolehlivé, praktické, user-friendly atd. A nemohu si stěžovat. Ačkoliv je to už stařeček, pořád je skvělý. Každý rok mu dopřeju péči, něco do něj nasypu a je to....
A když budu chtít, tak tu rezavou část vyřežu a nahradím, nebo vyměním celý ten kus plechu. A bude zase jako nové.
Nehledě na to, že je to chování naprosto nejekologičtější, dojíždět stará auta. To ví každý.
To já si zase koupím každý 3 roky nové SUV s pohonem všech kol a nemusím řešit nic taky. Jezdí to dobře a nic jiného nepotřebuju.
S politikou EU to nemá nic společného 🙈
Jestli jo, tak dobře pro ni. Protože dnešní ceny znamenají, že jsou ceny ojetin vůči průměrnému (i mediánovému) platu nejnižší za celou dobu a zároveň trochu mládnou. To není špatné.
Momentalne mam 3 auta. Za 19.000, 20.000 a 23.000. Nechapu jak nekdo muze v pasivu jako je auto utopit mega. Auto za 20 me do prace doveze stejne jako auto za 500. Kdyz si chci cestu uzit tak jedu na motorce polnackama. Navic nemusim resit drahe opravy. Pri vetsi zavade sesrotuju a koupim nove. Proto mam 3 abych mel vzdy nejake v zaloze.
To je zajímavá libůstka, držet tři auta jen abych měl nějaké v záloze až ta ostatní nepojedou.
Tak to se těším až si koupím 11 let starou Teslu. To bude svezení :)
Necháte zrepasovat baterii, vyměnit brzdové obložení a auto bude jezdit jako nové. Jedenáct let starý elektromotor je nový elektromotor ;-)
Když to dají.
Osobně bych deset let staré auto ani nekoupil.
Reklama na Áčka?
Je to asi dva roky, kdy podobně úderné titulky zvěstovaly, že ojetiny nebudou k mání, protože nejsou čipy a všichni potřebují auto a vykupují ta ojetá.
Ke lži v titulku asi tolik:
Nabídka Áček obnáší 10673 vozů a těch do roku 2012 je 3093 (do roku 2013 je jich 3716). A kdyby někdo matematicky nadaný hledal v té lži smysl a předpokládal, že (vylhaný) průměr sráží stará auta (asi z první republiky), tak Áčka mají v nabídce vozy jen do roku 1990 a např. vozů stáří nad 24 let (1990-1999) mají v nabídce pouhých 17 ks.
No, a cena je jen o tom, jak jsou Áčka schopna podojit zákazníka.
treba se ty starsi v Ackach ani neohrejou.
Moje jedničková oktávka z roku 2002 je supr auto. To bych za nějakou elektrohydru nikdy nevyměnil.
To jo, tahle auta jen kvetou...