- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To bude vecna skoda, az si ta krasna souprava znici cumacek o nejakou zrezlou Tatrovku na prejezdu. Snad se tak nestane.
Me by jenom zajimalo, jak je cely ten zkusebni koridor dlouhy? To tam zapomnel zrejme autor uvest. Pokud to nekdo vi, necht to sem pripise. Dekuji.
Je dlouhý jak si ho uděláš, v podstatě když to stihneš tak nekonečno - páč je to kolečko (ovál).
ta poznamka s rekordem parni lokomotivy sedi ... to se jeste v Cechach jezdilo rychle !
Nejde tak ani o ten AGV ale skor o jeho infrastrukturu ktora je 10000x drahsia ako samotny AGV.Takze AGV je len taky bonus.Plus este to nemoze byt predrazene alebo aby sa na tom niekto nenabalil.Potom cena rapidne stupa.
me stupa ked sa pozeram na ten rusen ... a ako ten dratnik povedal: ked som jel na vojnu vlakom - ako sa ty stlpy mihotaly !
Zrovna se divam, ze prumerna rychlost vlaku na trase Praha - Turnov je cca 60 km/h. To je opravdu rychlost.
Vlak je obvykle tím méně problémovým místem co se týče rychlosti a ani tady by nepomohl.
Je hezke ze se v clanku tvrdi ze se jedna o lacinou soupravu za 30M, ale chybi me nejake srovnani. Napr. kolik stoji jedna souprava Pendolina....
Pokud vím tak na dráze máme oblouky, tedy pokud AGV není , tak dokonalý a nejezdí i po silnici.