- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moc pekny stroj. Treba se v nem nekdy proletim
Hmmm pěkné, ale pokud se vyhrotí obchodní spor s Čínou, budou si mnozí v Airbusu možná muset balit fidlátka. Zatím jsou v hledáčku jen vína a luxusní auta. Prezident Spolkového svazu německého průmyslu Ulrich Grillo již varoval, že takový spor by jen v Německu ohrozil 1 milion pracovních míst. Airbusu již loni hrozilo propouštění kvůli EU-obsesi jménem obchodnictví s čoudem. Pod tlakem hrozby nemalých ztrát Airbusu (navíc v době kdy se Boeing stal opět světovou jedničkou), sankcionování či dokonce omezení evropských aerolinek, EUrosvaz tuto EU-zhovadilost pozastavil (prý zatím jen odložil).
Pekne letadlo, ale mne by spise zajimalo kolik z toho vyzkumu si platil Airbus sam a kolik jsme mu prispeli my......evropsti danovi poplatnici.
Na A350 dotace nedostávali. Ani státní záruky (kvůli levnějším půjčkám od bank).
Má někdo znalost o tom v čem je Boeing lepší než Airbus ? Nebo naopak. Proč některé aerolinky preferují americká letadla ?
Nevím jestli pohodlí letadla se měří nějakým LED světlem. Podle mě je důležitá šířka a rozteč sedadel.
Tedy jedna z věcí, kterou si volí aerolinky a ne výrobce.
To jsou!
Když jsem před lety viděl první skicy, tak jsem myslel že to je jenom "představa výtvarníka" a ve skutečnosti to bude vypadat jinak. Podobně jako první obrázky "dreamlineru" vypadaly tak pěkně futuristicky (nechci vůbec říct, že by v reálu bylo letadlo ošklivé!).
A ejhle - A350 vypadá tak, jak tehdy ukazovali! Jestli bude lítat tak jak vypadá, tak to bude potěšení :-)