Diskuze
Nákladní vlaky mají nové sdružení Žesnad. Chce rovné podmínky s kamiony
Děkujeme za pochopení.
V61í78t 98P65r33č14í73k
Že snad se nám podaří něco někam dopravit... Ač jsem pro železniční dopravu, název Žesnad je hrozný...
J28o63s66e67f 10H52o49n31e97š
Jaké rovné podmínky?Platí se 150Kc/km a pokud má vlak 30 vagonu,tak když to přepočítáte na kamiony tak je to okolo 1,50-2Kč/km na 1 kamion
T50o10m86a31s 54P25i63l76n82y
Prvni, co me napadlo, kdyz jsem si precetl nadpis, bylo, zesnad dojedete
M22i27c12h77a69l 44N41a73j22m61a44n
Jaké rovné podmínky?
Náklady ve firmě poptáváme jak u železničních přepravců, tak i silničních přepravců. Většinou je to v otázce ceny 50/50. Ale v otázce rychlosti a flexibility vychází lépe vždy silniční doprava (a to jsme firma s vlastní vlečkou).
A15d37a71m 70B23e32r50n42a36u
To je prave ono, kdyby ty podminky byly srovnatelne, tak by zeleznice byla sice pomalejsi, ale zase vyrazne levnejsi. Ono napr. 15 kamionu + 15 ridicu by jinak tezko mohlo byt levnejsi, nez jeden vlak.
B92r64o97n91i58s86l56a53v 75G46a24b31r82y20š
Viděl jsem dokument o švýcarské dopravě. Dost poučný, některým bych ho naordinoval nejméně dvakrát denně.
Bylo v něm řečeno, že po převedení kamionové dopravy na železniční se výsledné ceny přepravovaných výrobků zvýšily o necelé 1 %. Je to hodně?
Jak to ti Švýcaři dělají? Ani jim nevedou koleje kamkoliv. Že by to bylo v jejich mentalitě? Chceme se mít jako na západě, ale názory máme pořád ještě východní.
D85a71v49i93d 31P36e36c39a
Konečně se snad železnice probouzí. Kamiónová doprava je vynikající, ale ne s uhlím na korbě přes celou republiku.
M87a85r91e22k 37Š26i17m32o73n
No, s uhlím naštěstí u nás kamiony nejezdí, to se děje jen v Číně. Tam jsou schopni otevřít důl dřív než mají dostavenou trať.
P31a50v13e29l 62Ř14a85p20e56k
Držím palce, v tomhle jsme hodně zaspali. Mezitím nám kamionová doprava likviduje prostředí k životu, přepravci inkasují zisky, za přepravu po silnici se platí relativně směšné částky, a to vše proto, že kamionová doprava přenáší náklady a negativní dopady na okolí. To se to podniká, když druhému beztrestně smrdím pod nos, dělám kravál, překážím, ohrožuji, devastuji silnice.
J84i29ř46í 24K30o83c54u61r84e51k
Prosaďte novou dvojkolenou trať zkrz ČR v relaci SZ-JV objíždějící pražský uzel. Stoupání do 15 ‰, rychlost neklesá pod 80 km/h, nejlépe stále 120 km/h.
Dobře, pro začátek něco jednoduššího: Přesmyk v Libni by nákladní dopravě na železnici velmi pomohl.
T81o56m21á10š 52D63v76o22ř98á46k
A pro ty z nás, co jezdí s kolečkem navrhuji, sdružení KESMAD. Chceme také rovné podmínky!!!
L82u73c50i16a91n 72P65a17p67a75z40i64a49n
Mělo by mít lepší podmínky než kamiony, doprava je ekologičtější.
J27i19ř49í 59M64o85r90s86e
Jasně že jo. Nejdřív se to všechno musí naložit na kamion, odvézt kdovíkam na nádraží, vyložit, naložit na vlak, pak to nějakou dobu bloudí na železnici, zase se to vyloží, nakoží na kamion a ten to zaveze tam, kde to člověk potřebuje.
To přece musí by ekologičtější, než kdyby to tam rovnou hodil ten kamion, který dnes musí dodržovat všechny možné ekologické normy...
Mimochodem, nikdy jsem neviděl nic špinavějšího, než železnici. Nechápu, jak to dělají.
R73o96m54a83n 92P52o36l13á73č69e61k
Tak jsem trochu googlil :-).
Za 1 km lokomotovy +30 plných uhláků se platí SŽDC 166Kč/km na hlavní trati.
Za 1 km diesel + 5 vagonů na regionální trati platí 40 Kčm/km.
Takže on ten rozdíl oproti kamionům úplně zavratný není a zabijí to hlavně možnost kam s vlakem zajet...
Ř83e29h72o47ř 59V45l70a13s55á90k
K tomu rozdílu napište, kolik platí ten kamion na vedlejší silnici.
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
Nový poplatek generuje Benátkám slušné příjmy. Vybralo se už 18 milionů korun
Počínaje 25. dubnem začaly Benátky vybírat poplatek ve výši pěti eur (asi 125 korun) od každého...
Jak známky porazily inflaci. Cena těch nejlepších se za pár let i zdvojnásobila
Kdo se rozhodl s dvoucifernou inflací uplynulých let bojovat investicí do známek, tak se znalostmi...
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
Ruskému ropnému průmyslu docházejí lidi, důvodem je válka na Ukrajině
Ruský ropný a plynárenský průmysl hraje zásadní roli pro financování invaze na Ukrajinu. Kremlu...