- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Opět novinačina alá Sůra. Nejdříve tedy úvod o ČD, pak se pregnantně přehoupne (jako vždy), téma na RegioJet, neb pseudo-novinář Sůra umí psát pochvalně jen o RegioJetu, ale jako novinář by si mohl zjistit, že hlášení a celá tato technologie, stojí pěkné peníze! Taky se musí udržovat, ať již exteriérové, tak i interiérové technologie. Tohle asi pan Sůra neví. No nic, další novinářský zblitek ohledně něčeho, co není zadarmo a co Radim Jančura opět musí z ůst Sůry ventilovat k jeho nemohoucímu pochopení hlásícího systému...
Povinnost provozovatele je asi jen umožnit hlášení, to hlášení někdo musí dělat a asi by to nikdo z nás nedělal zadarmo musí se zaplatit lidi, pracoviště, zařízení, elektřina, údržba atd.
A dopravci snad neplatí provozovateli dráhy podle zákona? Není drzost, když si chce nechat za stejnou službu zaplatit dvakrát?
objednávka inzertního hlášení v Kolíně: nejdřív znělka "Kolíne, Kolíne", pokračuje hlášení: rychlík do Ostravy ... bla bla.... značka: rychle a bezpečně. Tak to máme 25,50 za slovo, jedna znělka s poplatkem pro skladatele a OSU 50Kč, to máme pane rovných 420,50. Budete mít nazpátek ? a chcete to otisknout i v Annonci...
svycarska kvalita vyrobena v polsku, pravy uherak z kostelce
No chudák Jančura. Nutí ho zaplatit 500 000 ročně. No co on bude chudák dělat? On si chudák myslel že vše je zadarmo a teď ho nutí platit.
patriku, nechal si na zahrade valet kolobezku, bez si ji okamzite ukldiit
Nejlepší by bylo zrušit hlášení úplně a hlásit jen mimořádně. To raději za ty peníze rozšířit informační tabule atd.
Hm. A pak přijde druhej chytrák, že by se měly zrušit informační tabule, protože všechno stačí jen hlásit.
Vybírá OSA z této veřejné zvukové produkce také nějaké poplatky? Nevěřím, že je to ještě nenapadlo.
no hlavne ten type co to namluvil musi byt v baliku, tolik repriz
A namluvit by to mohl Chuck Norris. Braillovým písmem.
A vyjádření pana Jančury, že podá podnět k Evropské komisi dnes nebude? To pane Sůro vypadá, že prémie budou nižší!
To se zas nějaký manager zamyslel jak víc vydělat. Ale že služby pro veřejnost jdou do kopru to je úplně jedno
Asi jste to nepochopil. Cílem je samozřejmě služby zlepšit a tohle je dobrá cesta. Byl jste někdy na větším nádraží a poslouchal ta hlášení? Jak je to často horzně "ukecané" a kvůli vyjmenovávání zastávek jednoho vlaku se nestihne vyhlásit jiný včas? Proto se rozhodli hlášení zkrátit. A když nějaký dopravce chce přesto mít hlášení podrobnější nad rámec základu, tak si holt zaplatí (ne proto, aby se vydělalo, ale si dlouhé hlášení neobjednal každý, tento poplatek má regulační, nikoliv komerční charakter).