Diskuze
Dopravci vylepšují autobusy do ciziny. Podívejte se, v čem se jezdí
Děkujeme za pochopení.
Š42t94e27f86a55n 41F87r86i69č15a
Počet sedadel na poslední fotce svědčí o tom, že je to nepohodlné. Možná vhodné pro anorektiky, kteří také na dlouhé lince vydrží nejíst, nepít, nečůrat.
M26i55c39h19a50l 18K37r73č55á19l
Dokud se nebude dát v autobuse lehnout, tak si můžou zvětšovat rozteče jak chtějí. Pořád to bude naprd.
P84a94v40e59l 61Š71e63d65l17b89a48u93e68r
I když je v článku psáno o zvětšení rozteče mezi sedadly v autobusech, podle fotek je tam stále málo místa. Měřím dva metry a proč mám jet třeba do Londýna celý den autobusem, kde si prostě pohodlně nesednu ani náhodou, když tam můžu letět letadlem za necelých osm stovek, sice taky bez pohodlí, ale za chvilku jsem tam? Ten den, kdy cestuji, se ještě někam podívám. A to ani nemluvím o tom, když si v autobuse cestujíc,í sedící přede mnou, sklopí sedadlo, pak se můžu jedině nohama zavěsit nahoru, jako netopýr, jinam se mi nevejdou. Naproti tomu, s trochou nadsázky, cestu do Londýna letadlem i odstojím. Možná je cesta autobusem ekologičtější, to neodhadnu, každopádně je ale moc dlouhá, ztracený den a moc málo pohodlná.
P31a10v84e39l 50Ž12e35r74n78í35č44e62k
Třeba jenom moc pospícháme... Profrčíme tranzitní země Francii a Německo, země s největší kulturní tradicí, a ani nás nenapadne tam den dva strávit. Nemluvím konkrétně vás, ale celkově, protože já to dělám taky. Jezdím Benelux a Francii tak často a jenom to prolítnu a je to škoda.
J67a95n 21J34e29l95í48n57e98k
No, busy od SA mají oproti letenkám ještě jednu výhodu. Bus je v Londýně v 11 hodin ráno. Avšak když chcete za přibližně stejné peníze letadlem, tak přilétáte vždy spíše večer, což vidím jako nevýhodu.
T85o37m92á68š 33N31o62v24o77t60a
No nevím, já letím obyčejně s BA v 8.30 ráno z Prahy, přistává to na Heathrow v 9.35 místního času. Letenka tam a zpět tak kolem 200 €, bus SA jsem se ze zvědavosti díval a je to kolem 120€, ale to cca 14 hodinové utrpení v busu, na to už bych nechtěl zažít.
T70o20m28á17š 52N43o14v16o28t19a
Kdysi v polovině 90. let jsem jel autobusem do Londýna, a to asi dvakrát. Něco takového bych už nechtěl dnes zažít a absolvovat ani zadarmo , trvalo to strašně dlouho, pak už ani nevíte, jak si sednout. Takže dneska už jen letadlem.
P15e25t98r 87Š95k68o95d65a
Dokud se nezmění kvalita a rychlost vlaků, těžko to bude jinak. Podle mě je na takové vzdálenosti lepší vlak, ale zkušenosti na trase Praha - Berlin nejsou zrovna nejlepší. Kdysi jsem si začal vybírat vlaky sestavené z německých vagonů, protože ty české byly příšerné (ač se jednalo o nové vozy). Němci je pak přestali nasazovat, tak teď aspoň maďarské. Ale pořád se to nedá srovnávat s cestováním mezi např. Německem a Dánskem. Jisté zlepšení lze očekávat po rekonstrukci tratě Dresden - Berlin, tak aspoň něco.
Základní problém vlaků - chybí vysokorychlostní tratě a k tomu příslušné vlaky.
T29o97m29a49s 31N24o56v46o81t77n14y
Reakce na P. Veselého níže - už si to, drahá redakce, opravte to řazení, trvá to už minimálně 14 dní.
T82o90m72a48s 87N67o89v24o88t29n47y
A kdo jiný než SA + Eurolines a Nobless zmíněné v článku, jezdí ve větším měřítku mezinárodní linky? Do Vídně tak možná courák Tourbusu 1x denně, do Bratislavy nějakej ten slovák a to bude tak všechno. Ale chápu, potřeboval sis kopnout do SA a "toho pána" na S
O83n80d22r92a 80P37a61r65ý58z57e62k
Podobné autobusy jezdí po Turecku (Adana - Mersin - Alanya - Antalya - Denizli - Selčuk-Izmir - Istanbul). Autobusy klimatizované, čisté, stevardi po celou dobu cesty, pití v ceně jízdného, obrazovky na každém opěradle). Všichni respektují, že po 22,00hod. je v autobuse noční klid. Nesmíte poslouchat hlasitě ani ve sluchátkách. Citronová kolínská voda na osvěžení.... A to jsou vnitrostátní turecké linky.
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Sazka upcykluje losy. Z těch výherních vznikl nábytek i tenisky
Společnost Sazka se rozhodla znovu využít své výherní losy. Ve spolupráci s českými designéry tak...
V Dubaji vyroste největší letištní terminál na světě. Pojme až 260 milionů lidí
Vytížené mezinárodní letiště Al Maktoum v Dubaji se rozroste o nový terminál. A ne jen tak...
Sterilizace, bělení, dezodorace. Japonská firma z použitých plen vyrábí nové
Japonská společnost Unicharm tento měsíc uvedla do prodeje jednorázové recyklované plenky. Firma...
Čínská menší města zažívají rozmach. Lákají lidi zpět na levnější živobytí
Čínská velkoměsta postupně přicházejí o své obyvatele. Důvodem takzvané zpětné migrace jsou...