- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Loď si objednala Holandská firma a dodala ji belgickému zákazníkovi. Osobně bych vyhodil ředitele a celé obchodní oddělení. Proč loděnice nedodaly belgickému zákazníkovy tanker samy? A šéfové kňučí, že nemají zakázky? Takže firmu nejlépe je přivést do řízeného bankrotu? To už tady mnohokráte bylo.
nic nez obchod, v tom bych nikoho nevinil, ... take mohu mit partnera co ode me neco chce a ja se tim zabyvat nemuzu nebo proste nechci, a tak oslovim jinou firmu a pravne si to osetrim ve smlouve...
tudiz belgicani si objednali lod u holandanu, holandane rekli jo, ... pak zjistili, ze zavazek by nemuseli splnit a tak hledali nekoho, kdo to vyrobi, treba firmu, ktera s nimi jednala o partnerstvi, a tak si rekli, vyrobte to pro ty belgicany a jedname dale...
vsichni jsou spokojeni...
ani se nechce věřit, že to může plavat po Vltavě.
Takže z článku jsem se nejdřív dozvěděl, že teď nestaví lodě žádné a zakázky nejsou. Dále se píše že mají v plánu letos postavit pět lodí a nyní dokončují dvě .... je redaktor vožralej nebo retardovanej ?
to jsou kecy. Jezdim velmi pravidelne mezi UL a DC a ze silnice je videt, jak tam stavi lode. Za poslednich cca 5 let nebyla chvile, kdy by montazni mista byla prazdna. Ostatne i v clanku se pise, ze v soucasnosti zakazky odmitaji. To znamena, ze zkaazky jsou, ale oni je nechteji. Proc? Nutnost provest restrukturalizaci, zbavit se lidi, pripadne i nejakych zavazku. Jako alibi si prizvat udajnou krizi a treba jeste pumpnout statni kasu o nejaky prispevek na podporu zamestanosti, az budou pod novou hlavickou nabirat nektere lidi zpet.