- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A takhle to časem dopadne se vším, i s plynem. Evropské hutě a chemičky z drahého plynu nic konkurenceschopného nevyrobí...
No já bych s tím radši neletěl.... Třeba by moh mít někdo blbej batoh...za zabitou rodinu
Možná by se mělo WizzAir zakázet lety do Evropy. Uvidíme, jestli ruská poptávka bude silnější.
Nějak i když se snažím, nenacházím jedinej důvod proč letět s Wizz. No po fakt velký snaze jen jeden, pokud musím a nikdo jinej tam nelítá. Ve všech ostatních případech je volbou číslo jedna, kterou ne.
„Omezování aktivity na produkci a obchod jenom v demokratických zemích není pro výrobce praktickým obchodním modelem“, komentuje Herbert Diess, prezident Volkswagen
Soukromá společnost většinou vlastněná ze SAE, se rozhodla jak se rozhodla a modrožluťáci se můžou vzteky ukousat.
"Modrožluťáci" většinou pouze konstatovali, že se to mateřskému Wizz Airu může v EU vymstít.
Wiz na mínění zákazníků kašle. Jejich podnikání není založeno na spokojeném zákazníkovi, ale na levných letenkách. Tudíž nemají potřebu si nějak udržovat reputaci. Lidé s nimi budou lítat stejně.
To není kritika, jen konstatování
flightradar24.com/ mrkněte kdo se pakuje na letech do a z ruska namísto těch co to mají zakázané
Většinou Turkish, to víme. Vozí si ruské turisty.
Aby vám nakonec nezbyla jen tato linka s "poptávkou".