Diskuze
Leo Express prodělal za půlrok tolik, co vybral od lidí za jízdenky
Děkujeme za pochopení.
A55n53t59o82n35i53n 81B72l11a82z20e18k
Po dlouhe dobe jsem jel nedavno na vylet z Prahy do Ostravy zpet a je to pohoda! Pekny vikend s navstevou Ostravy, Stodolni, Beskyd, muzea vysokych peci a tresnickou na dortu byla jizda vlakem, ktera tvala neco pres 3 hodiny a byla fajn! Spokojenost.
A55l76e51x53a78n24d87r 82K43o32s27t85k59a
Dovolil bych si jen dva postřehy. A) Leo není lidumil, aby hodlal provozovat ztrátovou (ale relativně levnou) dopravu a dotoval jí pro dobro Ostraváků. (A ne, že by na to asi neměl, ale proč by to dělal že?) Tudíž patrně počítá, že na tom ve výsledku vydělá. A za B) tato zpráva bez jakýchkoliv podrobností je prakticky k ničemu. Jelikož účetnictví již dávno není: má dáti/dal, kdy se prostě sečetly příjmy a výdaje a přimalovalo správné znaménko. Dnes vezmou 3 účetní stejná data a podle toho, jaké s nimi udělají čachry tak dojdou ke 3 naprosto odlišným výsledkům. A to podotýkám zcela legálně.
L14á90ď88a 68V17r93a92n83ý
Bohužel je to tak, ve výsledcích závěrek se musí umět číst a ani to někdy nestačí, pokud není závěrka zpracována podle nějakého standardu.
A mnoho lidí si neuvědomuje, že hodně společností je i záměrně drženo ve ztrátě a přitom se jedná o zdravější společnosti, než některé co vykazují zisk.
On totiž výsledek je takový jaké potřebuje vedení společnosti a jak má vedení nastaveno odměňování.
J55i63ř33í 95J65a54n13d79a
Po pěti letech znovu vlakem z Hodonína do Bystřice pod Hostýnem s přestupem. První spojení zpoždění, přípoj samozřejmě ujel. Okažitá reklamace v Holešově nebyla možná protože naštěstí za pět minut jel stejným směrem autobus. Informaci od iniciativní průvodčí, že můžeme reklamovat s doklady o náhradní dopravě kdekoliv jsme uvěřili. Zkusili jsme to tedy
Následovala reklamace na nádraží v Brně. Nahlášení "úřednici" za sleněnou vitrínou trvající 40 minut (zpočátku jevila známky nepochopení o co mi vlasně jde) s informací že se mi za měsíc ozvou. Už jsou to skoro dva a nikde nic...
Asi si budu muset znovu zajít do Brna na lampárnu
To vše kvůli dvakrát 46,- Kč
ČD jsou ztrátové desítky let v miliardách a ztráty doplácíme stále z našich daní. Soukromí dopravci jsou ztrátoví v desítkách milionů první rok platí to ze svého a takový virvál???
Nechápu proč někteří diskutujících trvají na dalším doplácení ČD ze svých kapes? Viz http://www.financninoviny.cz/zpravy/ceske-drahy-se-loni-propadly-do-ztraty-1-6-miliardy-korun/932754
T41o33m20a60s 65N49o93v74o78t43n21y
Jo, přípoje v Hulíně byly vždycky legendární a to nemuselo být často ani zpozdění aby člověk viděl jenom červená světla hrkající 810 směrem na Kroměříž či druhou stranu ;-) Koukám že se moc nezměnilo za ty roky... i když jo, dneska tam jezdí jen regionální žralok, tak když člověk vyhraje v loterii, jede opravdovým vlakem a ne 50 let starým šrotem :-)
J30a42n 95J74e48m89e83l41k75a
V tom Přerově budou asi měnit směr že.. No nevím jestli je to šťastné - aby si neprotáhli příliš čas jízdy, protože to je konkurenční výhoda proti Regiojetu (který jede jen 140). A část zákazníků by mohla přejít zase na Pendolíno. Zejména ti pánové v business za těžkých 800 by nemuseli mít pochopení. ( pro otáčení a zastávky všude možně ). Stejně nechápu, že fakt se nedomluví a nejezdí taky do jiných části ČR. To je fakt jediná rentabilní trať v ČR? Co třeba ČB, Plzeň, nebo někam na Německo na Ústí..
T26o25m50a97s 31N86o30v81o57t43n79y
No on ten vlak prostě všude jet nemůže, stejně jako Jančurovy lokomotivy (bohužel).
J68a12n54a 36F92o40n32t28e23i28n
Držím jim moc palce. Cestovat jejich vlaky je opravdu skvělé. Pro mne vždy v podstatě odpočinek. Naprosté pohodlí, stewardi a stewardky vysoce profesionální. Ani náhodou bych už nejela s ČD. Za stejnou, nebo i vyšší cenu (u LEO se cena jízdenky liší podle obsazenosti vlaku) jet rachtajícím a špinavým vlakem. V Leo je krásně ticho, že lze poslouchat MP3 player, nebo si pustit na smart phone film z nabídky LEO expresu (sluchátka zapůjčují). Kamarádi si velmi chválio RegioJet, ale já musím přiznat, že jsem si tak zvykla na LEO, že jsem se k vyzkoušení RegioJetu ještě nikdy neodhodlala. Nicméně určitě je to také mnohem lepší než ČD.
A24l50a44n 35Ř31e36p31k26a
Hmm, to samé zazijete v Pendolinu a mistenka je od 35,-kč, což není moc. Výsledná cena ale v pohodě konkuruje le i rj
K63a28r47e86l 96N25o81v21o39t77n29ý
Pokud Leo dokázal udělat ztrátu ve výši ca. 85 mil. při stejných tržbách ca. 85 milionů, to znamená a při ca. 70-80 % obsazenosti vlaků, že skutečná cena jízdenky u něho musí činit ca. 2x tolik než dnes.
Co si myslíte, soudruzi pravičáci, že by se stalo, kdyby ČD z trasy Praha-Ostrava odešla ?
Nevíte náhodou, příznivci volné ruky trhy, jak to udělal Jančura na autob. trati Praha-Liberec až zlikvidoval konkurenci?
L21i26b44o63r 57H60o39s51a47k
A jejej, levicak se snazi pochopit trzni ekonomiku
M60a23r62i97u11s10z 63H95u65d92e59c41z79e60k
Nepřeju jim nic špatného a jsem rad, ze tady je konkurence, ale musím přispět se svou zkušenosti. Jel jsem jednou, jedinkrát LeoExpressem a uz nikdy více. Jsem introvert a nepotrebuji se s nikým bavit během cesty. Mám rad svůj klid. Rozruchu si užijí dost v práci. Během mě jedine cesty Pardubice-Praha mne ve vlaku v kupe asi 5x někdo z personálu obtěžovat, zda nechci kafe, tisk, vodu a kdo vi co ještě. Jsem zvyklý si ve vlaku zdřímnout, ale v Leu to proste neslo. Jsem si připadal jako na Václaváku. Takže pro mne to znamená - nikdy s nima.
T80o15m38á53š 81M10o54r97a11v11č78í86k
A nestačilo říct, ať tě neotravují po celou dobu jízdy?
V85i73k90t84o82r 71N14á67r34o34ž98n24ý
Na tomto případě se ukazuje nesmyslnost celého českého systému... Stát měl vytvořit podobný systém , jako v zahraničí. 1 linka= 1 dopravce a tento státem vybraný dopravce by měl státu na lukrativní lince platit za svoji exclusivitu. Stát by tak získal peníze na dotování prodělečných tras.... Takto nemá nic , dopravci mají ztráty a daňový poplatník v konečném důsledku všechno zacvaká....
A57l43a22n 36Ř60e84p64k12a
Nojo, ale to by bylo řevu, kdyby na pha ova byl jen jeden dopravce. A mi by třeba vadilo kdyby tam byl jen ten, kde tě pořád obskakuje stewardka, mam rád svůj klid.
L78i34b23o93r 72H58o16s24a60k
Co je to tady za rev?
Vazeni analytici a byznysmeni (= mistni diskuteri), vemte prosim v uvahu, ze takto podnikani proste standardne funguje. Vodafone (resp. Oskar) byl v minusu nejakych 5 let, kdyz zacinal.
Stejnak tomu Novotnymu nebudete mocct prijit na jmeno, az se mu firma preklopi do vyraznych zisku. Nebo otevrete sampus, pac jste meli zase pravdu, az zkrachuje. Tak to proste chodi. Kazdopadne zaplatpanbu za ty, kteri neco takoveho delaji
K95a31r23e76l 31N73o18v76o68t75n92ý
Hele, český Miltone Friedmane, vysvětli mi svoje uvažování, jak se může dostat z totální ztráty, která se rovná tržbám do "výrazných zisků", navíc při obsazenosti ca. 80%?
Nebude muset spíše VÝRAZNĚ ZVEDNOUT CENY ?
To jsem zvědav na Tvoje pravicové mantry.
Palce nahoru pod Tvým příspěvkem jenomu ukazují, jakou skladbu čtenářů má MFDnes. Druhý Blesk.
I90v56a16n 23M71a34r66e42k
Už jsem to psal před zahájením provozu "LEO" vlaků že na trase PRAHA-OSTRAVA už bude "převlakováno" a to se jen potvrdilo. Nevím proč noví soukromí dopravci nemohou provozovat své vlaky na jiných trasách např. do Brna, Plzně či po zatrolejování tratě Otrokovice -Zlín také do Zlína? Nakonec nechápu že dotace na zatrolejování vyloženě "polní" tratě Šumperk - Kouty nad Desnou se našly a krajské město Zlín má napojení na hlavní město vyloženě předpotopním způsobem. Škoda že už nejsou u "vesel" p.Baťa či p.Čuba,to by snad už dávno hlavním městem byl Zlín !
J93a66n 70N88e97š54p61o19r
Jenže tohle nezáleží tak úplně na drahách jak je chápe veřejnost, a na ČD jako přepravci už vůbec ne... A soukromnící tam nepolezou, páč jim to tam nebude sypat :-/
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Stanjurova další daň je prohrou pravicové politiky
Premium Po zklamání z chabého výnosu windfall tax ministr financí plánuje, jak si na banky posvítit jinak –...
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Švýcarský nůž nově bez čepele. Victorinox zato chystá verzi s cyklonářadím
Švýcarský armádní nůž s více než stoletou historií čeká zásadní změna. Firma Victorinox, která ho...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
Nedoplatky na daních v Česku vzrostly na 110 miliard. Nejvíce se dluží ČSSZ
Objem daňových nedoplatků loni vzrostl meziročně o 3,7 miliardy na 110,4 miliardy korun. Je to...
Ministerstvo zjednoduší dovoz potravin, omezí administrativu
Obchodníci sdružení ve Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR se začátkem tohoto roku rozčilovali, že...
Lidovci chtějí, aby bezdětní státu odvedli víc. Ti už si však dávno připlácejí
Premium Kdo si do 35. narozenin nepořídil potomka, měl by podle návrhu KDU-ČSL v budoucnu platit o dva...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!