Diskuze
Dražší německé mýto nás zničí, bojí se české firmy. Platí až trojnásobek
Děkujeme za pochopení.
V88l58a67s20t78i88m73i86l 11K76o89c43u22r62e43k
Zase další povedený nadpis ve stylu poplašné zrpávy, jednou denně to tady musí být, všetně zjednodušování skutečnosti do takové podob. že už to není pravda.
Ekonomika funguje trochu jinak než si představují novináři. Je to dynamický systém, který vyvolává i potřebné pozitivní změny.
V29l22a60s64t35i75m11i59l 26K30o32c44u45r53e92k
Já jsem myslel že podnikatel má toli peněž právě proto, že podnikání je riskantní.
A najednou bude zničen.
J17a50n 47C14e50p22e37k
"Dražší německé mýto nás zničí"
A vy když jste ničili západní konkurenci, nízkými mzdami, nižšími východními náklady, tak to bylo v pořádku že?
Pamatuji doby, kdy k nám jezdili jako kamioňáci Rakušáci, Němci, Španělé a další. Dnes aby je pohledal, východní spediční firmy naprosto ovládli Evropský trh. A proč asi?
J50o88s55e53f 38L43e17b69d49u95š18k21a
Nevím, bojí se promítnout do cen? A on nějaký jiný dopravce umí jezdit laciněji, pod náklady?
R91o80b45e47r84t 59H52o96m37o98l29k74a
Ano, umí. Třeba Poláci, nižší mzda, nižší náklady
P45a34v44e67l 13M69a71t63o24u85š51e67k
To jako myslí vážně, stěžovat si a divit se, že jim někdo zatrhl objíždění dálnic po okreskách?
J72a21n 81B50a91r48t34o93š
To navýšené mýto bude platit jen pro české firmy? Pokud ne, a bude platit pro všechny stejně, tak je potřeba hledat problém někde jinde. Trh se třeba trochu pročistí od neefektivních dopravců, přibude řidičů pro firmy, které zůstanou na trhu.
V57a77c37l76a13v 98B91u80r44e10š
Špatná politika, každý se vymlouvá na rychloobrátkové zboží, minimální sklady, ale jsou komodity ,které by v tom neustále plném pravém pruhu na dálnici neměly co dělat.Když už dotovat tak dopravu na železnici, aby byla výhodnější, dobrovolně pomalejší a dražšíí způsob dopravy nebude nikdo akceptovat.
K23a88m35i77l 92K19o72p12r45n36i46c57k16ý
A co třeba dotace? Ty by nebyly?
J15i38n77d74ř72i77c11h 15Š87k73o34p27e66k
Můžou jít jezdit pro jiné firmy. Roky pláčou, že zakázky jsou, ale nemá kdo jezdit.
P66e63t14r 76V89r29a23n72i62k
Kdyz nejsou prachy na slusne platy, at se nedivi.
Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu
Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...
Do britských hospod dorazil americký zvyk, spropitné. Pivaři jsou zmatení
Pro návštěvníky britských hospod bylo donedávna největší dilema zda si dají whisky, nebo pivo. A...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tušení smrti žene ruské miliardáře do vlasti. Řeší dědictví, bojí se znárodnění
Premium Stárnoucí ruští miliardáři řeší zásadní problém: jak převést obří majetek na své dědice....
KOMENTÁŘ: Nad švarcsystémem už se smráká. Ale je to opravdu dobře?
Premium Kontroloři dostali od letošního ledna do ruky nový nástroj k potírání nelegální práce. Je ale...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kofola, fidorky, polévka z pytlíku. České potraviny nabízí Amazon i za tisíce korun
Na americkém internetovém obchodu Amazonu prodává ostravská firma výhradně české výrobky. V nabídce...
Plynu v Evropě vládne Equinor. Jednu závislost jsme vyměnili za jinou, sílí hlasy
Klíčovým dodavatelem plynu pro evropské odběratele se stala norská společnost Equinor, v pozici...
Nizozemští pronajímatelé zvyšovali nájmy neoprávněně, miliardy nejspíš vrátí
Pronajímatelé nemovitostí v Nizozemsku možná budou muset vrátit nájemníkům celkem až 6,4 miliardy...
Cena kakaa konečně klesá. Klíčoví pěstitelé i obchodníci očekávají deště
Futures kontrakty na kakao zaznamenaly největší pokles cen za poslední týden. Při pondělním...
Doosan investuje v Česku další tři miliardy, chce vyrobit turbínu pro Dukovany
Jihokorejská společnost Doosan Enerbility přesouvá do Plzně klíčová know-how v oblasti výroby...